رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

نبود وجود روحیه خودباوری از دلائل برخی مشکلات اقتصادی کشور

سمنان (پانا) - غیب پرور، بابیان اینکه ایران اسلامی کشوری غنی از منابع است که هرگز نباید آن را فقیر دانست، ابراز کرد: یکی از دلائل برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور عدم وجود روحیه خودباوری است.

کد مطلب: ۸۹۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نبود وجود روحیه خودباوری از دلائل برخی مشکلات اقتصادی کشور

سردار غلامحسین غیب پرور، در ادامه سفر خود به سمنان در حاشیه دیدار با مردم منطقه جنوب شهر سمنان(سرداران شهید سمنان) با تاکید بر اینکه ایران کشور فقیری نیست، تقویت خودباوری را مهم دانست و گفت: راهبرد اساسی بسیج تقویت روحیه جهادی و خدمت به مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: اگر ما بتوانیم روحیه خودباوری را در بین اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان تقویت کنیم، قطعاً بسیاری از مشکلاتمان رفع خواهد شد.

غیب پرور با بیان اینکه بسیج سازندگی صحنه خدمت بی منت به مردم است، ادامه داد: گروه های جهادی محله محور نمونه‌ای جدید از راهبرد بسیج برای خدمت در محله‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه در هر جای این انقلاب این مردم بودند که پای آرمان هایشان ایستادگی کردند، بیان داشت: این انقلاب صاحب دارد و خون این شهیدان نمی‌گذارد این آرمان ها پایمال شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنها سرمایه های کشور هستند و خدا به آنها فخر می‌کند، ادامه داد: مردم ما مقاومت کردند و امروز هم رمز بقای انقلاب ایستادگی است.

استمرار انقلاب اسلامی در گرو حضور مردم

غیب پرور با اشاره به نقش مردم در تداوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: مردم هرکجا پای‌کار بوده‌اند نشان داده‌اند که می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند لیکن باید گفت استمرار انقلاب اسلامی و بقای حیات انقلاب اسلامی درگرو همین حضور مردم است.

وی با طرح این پرسش که راهپیمایی ۲۲ بهمن گذشته اگر بدون حضور مردم برگزار می‌شد چه چیزی رخ می‌داد؟ ابراز کرد: مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز شاهدیم برای رفع مشکلات در صحنه حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین بابیان اینکه نمونه این امر تهیه جهاز برای نوعروسان نیازمند است که مشارکت‌های مردم آن‌قدر بالا است که دیگر نمی‌توان آمار دقیقی از آن را در سطح کشور ارائه کرد، گفت: ۴۰ سری جهیزیه هرکدام به ارزش ۱۲ میلیون تومان برای خانواده‌های نیازمند توسط مردم نیک‌اندیش سمنان تهیه و در بین نوعروسان توزیع می‌شود.

مردم به سپاه اعتماد دارند

غیب پرور ادامه داد: موضوع مورد تأکید ما این است که بسیج و یا سپاه هیچ نقشی در تهیه مالی این اقلام جهیزیه نداشته و فقط مشارکت‌های مردمی و نیک‌اندیشی مردم متدین در سراسر کشور سبب می‌شود تا این بسته‌ها تهیه شود که جای قدردانی دارد.

وی افزود: این بسته‌های حمایتی اعم از جهاز و ... توسط مردم تهیه می‌شود و فقط مردم به سپاه اعتماد دارند که این امر البته بزرگ‌ترین سرمایه این نیروی خدایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه گفت: راهبرد اساسی ما در دوران دوساله بسیج خدمت به مردم است که بر همین اساس گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی را داریم و تلاش ما این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در ریل خدمت به مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار