برگزاری جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فیروزکوه

فیروزکوه(پانا) - جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با دستور کار ارائه برنامه پیشنهادی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دفتر مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فیروزکوه

محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش گفت: جلسه مشترک بررسی آسیب های اجتماعی و تربیت بدنی یک دستاورد خوبی دارد و آن هم این است که در محیط ورزش سالم، مربی معتقد به مبانی دینی، می تواند عامل بازدارنده آسیب های اجتماعی در آن محیط باشد.

او در ادامه افزود: اگر مربی تربیت بدنی آگاه به مسائل روز خصوص آسیب های اجتماعی نباشد، محیط ورزشی به مراتب آسیب پذیر تر خواهد شد.

فاطمه سیر معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروز کوه نیز در این جلسه اظهار کرد: از آنجا که بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید جدی گرفته شود و هم اکنون یکی از دغدغه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولین است، در اینجا وظایف همه دست اندرکاران امر تربیت دوچندان شده و این مهم را باید با توجه بیش از پیش به سر منزل مقصود برسانیم.

او آگاه سازی و توانمند سازی دانش آموزان در خصوص رفتار های پر خطر و پیشگیری از مصرف مواد مخدر را از مهم ترین اهداف و رسالت آموزش و پرورش دانست.

سیر افزود: تقویت باور های دینی و مهارت های اجتماعی راهکار های مناسبی برای پیشگیری از آسیب های است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار