رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

دشمنی‌های دنیای استکبار با مردم ایران همچنان ادامه دارد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بابیان اینکه روحیه خدمت‌رسانی در بسیج وجود دارد و باید تقویت نیز شود، افزود: پیشرفت و توسعه، رسالت بسیج است.

کد مطلب: ۸۹۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دشمنی‌های دنیای استکبار با مردم ایران همچنان ادامه دارد

سردار غلامحسین غیب پرور در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های منتخب بسیج استان سمنان گفت: بسیج با وجود گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان در راه مردم و در مسیر خدمت به آن‌ها قرار دارد و این روحیه همچنان باید حفظ شود.

وی از آمادگی بسیج برای رفع مشکلات کشور در بخش‌های مختلف خبرداد و گفت: باید از ظرفیت‌ها و توان بسیجیان به‌خوبی استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بسیج را پایگاهی مردمی برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی خواند و گفت: بسیج برای رفع مشکلات کشور، آمادگی کامل دارد.

غیب پرور، خواستار حرکت پرشتاب بسیج به سمت خدمت‌رسانی به مردم شد و تأکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی چهار دهه است که با انقلاب به دشمنی‌های متعددی پرداخته‌اند و همواره خواسته‌اند برای ملت ایران سختی ایجاد کنند و ما را در تنگنا قرار دهند؛ اما با حضور همیشگی مردم در صحنه تا امروز به اهداف خود دست نیافته‌اند.

وی بابیان اینکه دشمنی‌های دنیای استکبار با مردم ایران همچنان ادامه دارد و در این شرایط باید از ظرفیت بسیجیان بیش از گذشته استفاده کرد، گفت: امروز بسیج یک نیروی مردمی و تأثیرگذار در ایران اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: بیان کرد: امروز بسیج برای رفع مشکلات کشور در بخش‌های مختلف آماده کمک است و باید از ظرفیت‌ها و توان بسیجیان به‌خوبی استفاده شود؛ چراکه روحیه خدمت‌رسانی به مردم در بطن بسیج قرار دارد.

غیب‌پرور با بیان اینکه ۳۰ درصد برنامه‌های بسیج را بومی محلی دیده‌ایم، اضافه کرد: فرماندهان نواحی باید دیدارهای مردمی خود را به مساجد و تودیع و معارفه مسئولان بسیج را به مساجد ببرند. فرماندهان پایگاه‌ها نیز همه برنامه‌های خود را از مساجد و با محوریت مساجد اجرا کنند.

به گزارش پانا، ۱۰۰ نفر از منتخبان برادر و خواهر بسیج استان سمنان در این نشست حضور داشتند و از خدمات آن‌ها قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار