رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم

بردخون،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در منطقه هستیم.

کد مطلب: ۸۹۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم

ظهیر محمودی در نشست ستاد اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: صنعت گردشگری یکی از بزرگترین و پربازده‌ترین فعالیت های اقتصادی در دنیا است که بالاترین میزان ارزش افزوده را ایجاد می‌کند و به طور مستقیم و غیر مستقیم، سایر فعالیت های اقتصادی و فرهنگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: امروزه صنعت گردشگری توسعه زیادی پیدا کرده و بسیاری از کشورها از این راه به جایگاه های مهمی رسیده اند که افزایش درآمد و اشتغال مردم از این نمونه است.

وی اضافه کرد: برای فعالیت زیربنایی و توسعه در بخش های مختلف باید فرهنگ سازی داشته باشیم و هر اقدام تأثیرگذار و اساسی از آموزش و پرورش آغاز می شود که ترویج و توسعه گردشگری از این نمونه است.

محمودی ابراز داشت: یکی از ضروریات توجه به زیرساخت های گردشگری است که آموزش و پرورش به خوبی توانسته با در اختیار نهادن مدارس در این بخش ایفای نقش کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین نهاد در هر کشوری مطرح است و در نظام‌های تعلیم و تربیت دنیا دارای کارکردهایی است که یکی از مهم‌ترین‌های آنها انتقال فرهنگ است و فرهنگ گردشگری در این راستا قرار دارد.

وی تصریح کرد: مدارس به عنوان مهمترین مرکز تعلیم و تربیت دانش آموزان است و با توجه به حضور قشر عظیمی از جامعه در مدارس، می توان گردشگری را از این مراکز آغاز کرد.

دبیر کمیته اسکان آموزش و پرورش منطقه نیز گفت: سال گذشته دو مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شد که شاهد حضور تعدادی از مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در منطقه بودیم.

احسان گرامی نژاد افزود: برای عید نوروز امسال نیز دو مدرسه با بیش از 12 کلاس پیش بینی شده و مدارس دیگری نیز به عنوان ذخیره مشخص شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه اعضای کمیته به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

یادآور می شود منطقه بردخون دارای جاذبه های گردشگری و مراکز دیدنی مختلفی است و با توجه به بارندگی های امسال، انتظار می رود شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی در این منطقه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار