پدر شهید مدافع حرم:

یکی از عوامل موثر در محبوبیت شهید دانشگر در جامعه، فضای مجازی بود

سمنان (پانا) - پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر گفت: فضای مجازی در نشر افکار و محبوبیت شهید دانشگر در بین اقشار جامعه به خصوص جوانان در سال های گذشته تاثیرگذار بوده است.

کد مطلب: ۸۹۵۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
یکی از عوامل موثر در محبوبیت شهید دانشگر در جامعه، فضای مجازی بود

مومن دانشگر، در آیین رونمایی از مستند «نامه ای از دمشق» با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در منزل شهید مدافع حرم دانشگر در سمنان، افزود: بعد از شهادت عباس دانشگر بیش از 15 یادواره شهدا در نقاط مختلف کشور برای این شهید مدافع حرم برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: سالانه افراد زیادی از نقاط مختلف در کنار گلزار شهید دانشگر حضور می یابند که این امر نشان می دهد که جوانان و اقشار مردم به خوبی اندیشه این شهید را درک کرده اند.

پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر اضافه کرد: تاکنون هزاران نسخه از وصیت نامه شهید مدافع عباس دانشگر در نقاط مختلف کشور توزیع شده است که این اقدام در افزایش شناخت اقشار مردم از افکار این شهید نقش داشته است.

دانشگر با بیان اینکه کتابی از وصیت نامه شهید دانشگر با عنوان «دردهایم کو؟» در آینده نزدیک چاپ می شود، گفت: بسیاری از خانواده ها و مردم برای رفع مشکلاتشان به شهید دانشگر متوسل می شوند و بسیاری از مردم در رفع مشکلاتشان به یاری خداوند حاجت گرفتند.

پدر شهید عباس دانشگر با اشاره به برخی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی این شهید والامقام عنوان کرد: ظرفیت مدیریت و توان علمی شهید عباس دانشگر بسیار بالا بود. همچنین عباس پیش از شهادت خود ده کتاب شهید مطهری را مطالعه و آن را خلاصه کرده بود و با اندیشه‌های شهید مطهری کاملا آشنا بود.

شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 اهل سمنان، از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که 20 خرداد 1395 داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.

سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور رونمایی از مستند زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر، حضور در چند نشست و دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در برنامه ای دو روزه به استان سمنان سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار