سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از برگزاری سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در روزهای 1 و 2 اسفند امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۴۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌وپرورش، کنفرانس‌های سالانه «یادگیری و آموزش الکترونیکی» با هدف گسترش دانش و تبادل آخرین دستاوردهای علمی‌ تحقیقاتی از سوی فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و نیز برای رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی هرساله برگزار می‌‌شود.

سیزدهمین دوره این کنفرانس با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور، محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه آموزش الکترونیکی و با محوریت نقش‌آفرینی آن در حوزه‌های مهارت‌آموزی و کارآفرینی در جامعه و به‌ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم می‌‌کند و دربرگیرنده وجوه مرتبط با حوزه‌های «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فنّاورانه و مهندسی» است.

تأکید کنفرانس بر جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی، و توسعه‌ای است. مقاله‌های ارائه‌ شده در سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در چهار محور «علم و هنر یادگیری/ یاددهی (پداگوژی) در یادگیری الکترونیکی»، «یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی»، «فناوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی» و «یادگیری الکترونیکی در همکاری‌های علمی بین‌المللی» ارائه می‌شود.

از 205 مقاله ارائه‌شده به این کنفرانس، 7 مقاله فرهنگیان برای ارائه در پنل تخصصی آموزش‌وپرورش انتخاب‌ شده است که 4 مقاله صبح و 3 مقاله بعدازظهر روز پنج‌شنبه توسط فرهنگیان ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار