در نشست خبری فیلم «سونامی» مطرح شد

بهرام رادان: روزی که از بازی خودم راضی باشم روز مرگ هنری من است

تهران (پانا)-بهرام رادان معتقد است روزی که هنرمندرضایت کامل از خود داشته باشد روز مرگ هنری اوست.

کد مطلب: ۸۹۲۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بهرام رادان: روزی که از بازی خودم راضی باشم روز مرگ هنری من است

نشست خبری فیلم «سونامی» با حضور علیرضا شجاع‌نوری، مهرداد صدیقیان، بهرام رادان، محمدرضا غفاری، فرشته حسینی، امیرمهدی ژوله، میلاد صدرعاملی کارگردان، محمدرضا صدرعاملی فیلم‌نامه‌نویس، کریستف رضاعی آهنگساز، غزاله معتمد طراح لباس، پیمان شادمان‌فر مدیر فیلم‌برداری، امیرحسین حداد طراح صحنه، کوروش رجلیمربی تکواندو، علی اصغری فیلم‌نامه‌نویس در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
در ابتدای این نشست میلاد صدرعاملی کارگردان فیلم «سونامی» درباره علت انتخاب رادان برای این نقش گفت: وقتی فیلمنامه را به رادان دادم از اول بحث به تعاملات خوبی رسیدیم. انتخاب‌های چندانی نداشتم زیرا بازیگران نقش اول ورزشکار می‌بودند و هیکل‌های ورزیده‌ای می‌داشتند.
بهرام رادان بازیگر این فیلم در پاسخ به این سوال که او در انتخاب مهرداد صدیقیان نقش داشته یا نه توضیح داد: من و مهرداد صدیقیان به‌طور مداوم در چند فیلم همبازی بودیم و اینگونه نبود که من او را برای بازی پیشنهاد داده باشم.
وی با اشاره به مولفه‌ تغییر نقش‌های خود در سال‌های گذشته گفت: هر بازیگری با افزایش تجربه و آگاهی درباره محیط کارش تمایلاتش تغییر می‌کند. سعی کردم به شعور مخاطب احترام بگذارم. امسال موقعیت بازی در 3 فیلم در جشنواره فجر را داشتم و احساس می‌کنم هر سه متفاوت بوده‌اند و از آن ها راضی‌ هستم. هیچگاه از خودم راضی نمی‌شوم و معتقدم روزی که رضایت کامل از خودم داشته باشم روز مرگ هنری من است.
کوروش رجلی مربی تکواندو درباره فیلم «سونامی» و حضورش در این فیلم گفت.: اتفاق خوبی در این فیلم افتاد و توانستیم زندگی ورزشی‌مان را به مردم نشان دهیم. عوامل این فیلم نگاه دقیق و درستی داشتند بازیگران نیز از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند و در عرض 3 ماه توانستند خودشان را برای فیلمبرداری آماده کنند.
علیرضا شجاع نوری هم درباره حضورش در کنار تیم جوان «سونامی» گفت: روزی که صدرعاملی از من برای حضورم در فیلم درخواست کرد با خودم گفتم که به دوستم بدون نگاه به نتیجه کمک کنم اما از همان ابتدا متوجه شدم او یک فیلمساز واقعی است و دقیقا می‌داند چه می‌خواهد. خوشحالم که شاهد تولد یک فیلمساز متفاوت در سینمای ایران هستم و فکر می‌کنم فیلم‌های خوبی در آینده بسازد.
پیمان شادمانفر درباره فیلمبرداری یک فیلم ورزشی گفت: کار ورزشی کردن سخت است چون نسبت به این مقوله شناخت نسبتا کمی داشتم. با میلاد مستندهای ورزشی زیادی دیدیم و در کنارش هم از تیم فیلمبرداری مسابقات واقعی کمک گرفتیم. تمام اتفاق های این فیلم حاصل تفکر من و میلاد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار