نمایشگاه آثار معلمان و دانش آموزان هنرمند در تکاب گشایش یافت

ارومیه(پانا)- نمایشگاه آثار هنری و تجسمی جمعی از دانش آموزان و معلمان هنرمند در تکاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در این شهرستان گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۹۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آثار معلمان و دانش آموزان هنرمند در تکاب گشایش یافت

فرماندار تکاب در آیین افتتاح این نمایشگاه هنری در کتابخانه عمومی ملت این شهرستان گفت: تکاب شهری سرشار از هنر، نبوغ و استعدادهای هنری است که باید به خوبی معرفی و شناخته شود.


علی مکرمی افزود: برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری زمینه و فرصت مناسبی برای شناساندن فرهنگ و هنر تکاب است و این نمایشگاه ها باید در سطوح استانی و ملی نیز برپا شود.


وی با بیان اینکه هنر و نبوغ هنرمندان تکاب باید فراتر از شهرستان معرفی و مطرح شود، ادامه داد: مسوولان و روسای ادارات زمینه تشویق و حمایت از هنرمندان را فراهم کنند.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب نیز در این مراسم گفت: در این نمایشگاه و کارگاه آثار هنری و تجسمی، آثار 10 نفر از معلمان و 20 نفر از دانش آموزان هنرمند مدرسه غیرانتفاعی مهرآوران تکاب به نمایش درآمده است.


محود نجفی افزود: بیش از 50 اثر هنری و تجسمی شامل تابلوهای خوشنویسی، نقاشی و طراحی در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.


وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه همچنین کارگاه آموزش و خلق آثار تجسمی نیز برای علاقه مندان برگزار می شود و دانش آموزان هنرمند تکاب می توانند به تولید آثار فاخر هنری بپردازند.


نجفی گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان فرهنگ و هنر دایر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار