قاسمی در همایش یادآوران معروف :

آمر به معروف باید خودساخته باشد

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: کسانی می توانند آمر به معروف باشند که خودساخته باشند.

کد مطلب: ۸۹۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آمر به معروف باید خودساخته باشد

همایش یادآوران معروف با حضور فرمانده نیروی انتظامی، معاون پرورشی و فرهنگی استان و دیگر اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز در محل مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد.

«قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان در این همایش اظهار کرد: زندگی یک موهبت الهی است و انسان با روش زندگی خود قیمت پیدا می کند.

وی خاطر نشان کرد: خوب زندگی کردن هنر است و زندگی ما باید با معروفها عجین باشد.

وی با بیان اینکه خدا محوری در زندگی بسیاری کلیدی است؛ گفت: رهایی از اسارت نفس، خودخواهی و کبر را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با تاکید بر اینکه باید با خود و دیگران مهربان باشیم؛ افزود: محاسبه گری از نفس ما را در مسیر اصولی زندگی قرار می دهد.

این مقام مسئول بیان کرد: حفظ حرمتها در کنار امر به معروف و نهی از منکر امری کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه معیت و همراهی با دستورات الهی سرمایه دانش آموزان در زندگی است؛ ادامه داد: کسانی می توانند آمر به معروف باشند که خودساخته باشند.

حجت السلام حیدری زاد مدیر حوزه های علمیه خواهران استان نیز اظهار داشت: امام خمینی، بزرگترین معروف که همان حکومت اسلامی است را به ما عطا کرد و ما را از بزرگترین منکر که طاغوت است، رهایی داد.

وی با اذعان به اینکه امام خمینی و رهبر انقلاب، پایه های تمدن علمی را در کشور استوار کردند؛ افزود: امروز در فناوری های نوین پیشتاز هستیم که دنیا را مبهوت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه انقلابی امام و رهبری یک الگوی جهانی است؛ خاطر نشان کرد: قدرت علمی ایران بدست دانش آموزان امروز است.

گفتنی است در این همایش احکام فعالیت یادآوران معروف اعطا شد.

طرح یادآوران معروف با هدف تقویت معروفات و کم رنگ کردن منکرات در جامعه با همکاری شوراهای امر به معروف در مدارس اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار