نوبخت خبر داد:

واریز عیدی یک میلیون تومانی حقوق کارکنان دولت با حقوق بهمن

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریز عیدی یک میلیون تومانی با حقوق کارکنان دولت در بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
واریز عیدی یک میلیون تومانی حقوق کارکنان دولت با حقوق بهمن

به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت در حاشیه امضای تفاهم‌نامه احداث یک‌هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام با مشارکت کمیته امداد در جمع خبرنگاران درباره عیدی کارکنان دولت، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مقرر شد تا عیدی یک میلیون تومانی کارکنان دولت با حقوق بهمن‌ به حساب آنها واریز شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: در کل ۵ هزار میلیارد تومان برای عیدی کارکنان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این مطلب افزود: امام راحل گرچه در قید حیات نیستند، اما طنین ندا و پژواک کلام ایشان همواره در گوش و جان ما است که تا چه حد دغدغه رسیدگی به زاغه‌نشینان و محرومان را داشتند و ما خود را موظف می‌دانیم به عزیزانی خدمت کنیم که به هر دلیلی دچار تنگنای معاش و زندگی هستند.

وی گفت: دو روش برای اداره کشور وجود دارد، یک روش این است که سازندگی و توسعه استمرار داشته باشد و مردم در ازای این اتفاق، وضع خوبی داشته باشند. روش دوم هم این است که گرچه سازندگی و توسعه رخ می‌دهد، اما در کنار آن، دولت و حاکمیت اقدام‌های تکمیلی و تتمیمی هم انجام می‌دهند تا وضع محرومان و تهی‌دستان بهبود یابد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در با قدردانی ویژه از اقدام‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و پرویز فتاح، رئیس این نهاد و نیز موسسه خیریه بوتراب تصریح کرد که اقدام‌های کمیته امداد نه تنها قابل تقدیر بلکه شایسته تقدیس است.
نوبخت با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خوش درخشیده و موفقیت‌های خوبی داشته است، افزود: البته کارهای ناتمام زیادی داریم که باید تکمیل و به سرانجام برسند و امروز برای مجموعه سازمان برنامه و بودجه کشور روز بسیار فرخنده‌ای است که در حضور اصحاب رسانه، تفاهم‌نامه احداث یک‌هزار واحد مسکونی را برای ایتام امضا می‌کنیم و به امید خداوند متعال این امر تا حداکثر یک سال آتی به فرجام می‌رسد.
پیش از سخنان نوبخت، سیدحمید پورمحمدی، معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در سخنانی اظهار داشت: هزینه ساخت هر‌کدام از این واحدها در روستاها ۵۰ میلیون تومان و در شهرها ۶۵ میلون تومان برآورد شده و در مجموع حدود ۵۸ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
وی افزود: ۵۰۰ واحد از این یک‌هزار واحد مسکونی در روستاها و ۵۰۰ واحد دیگر در شهرها ساخته می‌شود و یک سوم هزینه ساخت این واحدها را سازمان برنامه و بودجه کشور و یک سوم دیگر را کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک سوم باقی‌مانده را هم موسسه خیریه بوتراب پرداخت می‌کنند.
گزارش مذکور حاکی است که در این مراسم، مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هم در سخنان کوتاهی اظهار داشت: در کار ساخت این یک‌هزار واحد مسکونی برای ایتام، موسسه خیریه بوتراب نقش محوری دارد و ما از مساعی ویژه دکتر نوبخت و مجموعه سازمان برنامه و بودجه کشور و نیز این موسسه قدردانی می‌کنیم.
وی افزود: با تحویل این یک‌هزار واحد مسکونی به ایتام و خانواده‌های آنان، دیگر هیچ خانواده یتیمی مشکل مسکن نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار