رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی: مشارکت یک هزار دانش آموز پسر در همایش یاوران انقلاب

بیرجند(پانا) ـ رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی باعلام این خبرافزود: همایش بزرگ یاوران انقلاب با حضور بیش از 1000 دانش آموز پسرپیشتاز و عضو سازمان دانش آموزی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشعار 40سال پیشتازی روزسه شنبه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۱۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی: مشارکت یک هزار  دانش آموز پسر در همایش یاوران انقلاب

محمدرضا با اطمینان رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در گفتگوباخبرنگارپانا با اشاره به ظرفیت بالای دانش آموزان استان در عرصه های مختلف علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی گفت: صیانت و پاسداری از ارزش ها، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و خون پاک شهیدان یکی از مهم ترین رسالت های جوانان نسل چهارم انقلاب است.

وی، وظیفه اعضای سازمان دانش آموزی را به لحاظ کارکرد اجتماعی و فرهنگی خاصی که دارند، سنگین تر از سایر دانش آموزان دانست و افزود: سازمان دانش آموزی همراه همیشگی صحنه های هم پیمائی دانش آموزان با اسلام، انقلاب، شهداوامام شهدا ست.

با اطمینان، سازمان دانش آموزی را تشکیلاتی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی توصیف کرد و اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش یاوران انقلاب مانور و نمایشی گسترده از توانمندی ها و یافته های علمی، عملی و تجربیاتی دانش آموزان پیشتاز استان خراسان جنوبی است.

رئیس سازمان دانش آموزی با بیان این که دراین نمایش پسران عضو تشکیلات پیشتازان استان مهارت های خود را درگروههای معرفتی، مهارت های چارگانه گره زنی وکاربا چوب، مخابره پیام با پرچم، فریادهای شادی و امداد و نجات و کمک های اولیه به نمایش می گذارند، تصریح کرد: اجرای رژه نمادین از دیگر برنام های این همایش به شمار می رود.

این مقام مسئول در سازمان دانش آموزی استان، امید، انگیزه، آگاهی، هوشیاری، دینداری و پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی را از بازترین ویژگی های اعضای عضو تشکلات سازمان دانش آموزی دانست.

وی خاطر نشان کرد: ارتقای معرفت دینی و اخلاقی اعضاء، تقویت بنیه ی علمی، تحصیلی و پرورش استعدادها و توجه به نخبگان، توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی ـ هنری، ارتقای دانش و مهارت های مدیریتی و سازمانی نشر، تبلیغ و توسعه ی عرصه های اطلاع رسانی و غنی سازی اوقات فراغت مهم ترین رویکرد های سازمان دانش آموزی در خراسان جنوبی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار