زنگ انقلاب در دبیرستان دکترحسابی چناران به صدا در آمد <span style="font-size:14px;">این مراسم پس از برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط گارد پرچم و با اجرا و هم نوازی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموزان مسئولان شرکت کننده در مراسم شکل رسمی گرفت.

چناران (پانا) - همزمان با سراسر کشور در دومین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب در دبیرستان دکتر حسابی چناران با حضور مسئولان شهرستان چناران بصدا در آمد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در دبیرستان دکترحسابی چناران به صدا در آمد <span style="font-size:14px;">این مراسم پس از برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط گارد پرچم و با اجرا و هم نوازی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموزان مسئولان شرکت کننده در مراسم شکل رسمی گرفت.
این مراسم پس از برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط گارد پرچم و با اجرا و هم نوازی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموزان مسئولان شرکت کننده در مراسم شکل رسمی گرفت.
سرپرست فرمانداری با حضور در جمع دانش آموزان دبیرستان دکتر حسابی چناران گفت: به برکت انقلاب شهرستان چناران به شکوفایی و پیشرفت در عرصه های مختلف دست یافته است که از جمله آن می توان به شکوفایی در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری اشاره کرد.
قلیچی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دکتر حسابی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت گفت: چناران از شهری کوچک متشکل از چند روستا و دارای تنها یک کارخانه در قبل از انقلاب، امروز به شهرستانی 155 هزار نفری با حدود 200 مجتمع صنعتی و کارخانه و جمعیت شاغلی بیش از شش هزار نفر در این حوزه مبدل شده است که این رشد و پیشرفت مرهون انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی در ادامه دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در آینده ای نه چندان دور شما عزیزان با تحویل گرفتن مناصب مدیریتی، سرعت و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را سرعت خواهید بخشید که لازمه تحقق این مهم تلاش در جهت دستیابی به مدارج بالای علمی است.
کلیدری مدیر آموزش و پرورش چناران گفت امسال در چناران چهل مدرسه، چهل دستاورد طرح ابتکاری آموزش و پرورش چناران به مناسبت چله انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان چناران با حضور مدیران ادارات شهرستان در مدارس اجرا می شود..
وی از دیدار با امام جمعه، برگزاری جشن های مختلف در سطح اداره و مدارس، برگزاری نمایشگاه دهه فجر، برگزاری جشنواره جابر حیان و نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان و مسابقه بین دانش آموزان و فرهنگیان به عنوان مهمترین برنامه ها نام برد.
نصیری معاون پرورشی آموزش و پرورش در این مراسم افزود از نکات قابل توجه در این مراسم حضور دانش آموزان پیشتاز دبیرستان دکتر حسابی بود که بصورت متحدالشکل در اجرای مراسم زنگ انقلاب حضور داشتند. در این مراسم شهیدی مدیر دبیرستان دکتر حسابی ضمن خوشد آمد گویی به کلیه مهمانان و مسئولان شرکت کننده در این مراسم از مدیریت و معاونین آموزش و پرورش چناران بخاز انتخاب دبیرستالن دکتر حسابی برای مراسم نواختن زنگ انقلاب تقدیر و تشکر کرد. در پایان چهل بادکنک به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به آسمان رها شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار