سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری همدان خبر داد:

رضایت ۹۷/۳ درصدی شهروندان از مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان

همدان (پانا) - مسئول روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری از شهروندان خواست تا مسائل، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های شهری خود را با شهرداری در میان بگذارند.

کد مطلب: ۸۹۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رضایت 97/3 درصدی شهروندان از مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان

رضا فتحی ضمن اعلام گزارش سامانه جامع ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری تصریح کرد: طی ۵ ماهی که از راه اندازی این سامانه می گذرد حدود ۱۰۵۵ نفر از شهروندان در خصوص موارد قابل رسیدگی در این مدیریت تماس گرفته بودند که ۱۰۲۷ مورد از این پیام ها در کم ترین زمان تعریف شده رسیدگی و منجر به انجام کار و رفع تخلف شده است.

مسئول روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان ضمن اشاره به رضایت ۹۷.۳ درصدی شهروندان از مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان که توسط واحد بازخورد سامانه ۱۳۷ و به صورت صوتی و تلفنی أخذ شده است اظهار کرد: شهروندان می توانند شکایت های خود را در خصوص موارد ساخت و ساز غیر مجاز و سد معبر به صورت شبانه روزی و با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به این سامانه اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار