بازرسان استانداری از اقدامات صیانت از حقوق شهروندی آموزش و پرورش کردستان بازدید کردند

سنندج(پانا)-بازرسان استانداری کردستان در امور مربوط به صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و حجاب و عفاف از اقدامات آموزش و پرورش استان بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازرسان استانداری از اقدامات صیانت از حقوق شهروندی آموزش و پرورش کردستان بازدید کردند

صبح امروز بازرسان استانداری کردستان در امور مربوط به صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و حوزه حجاب و عفاف، اقدامات و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان را بررسی و از واحد های مختلف بازدیدکردند .

در این برنامه شیلا غلامی مسئول دبیرخانه و بازرس صیانت از حقوق شهروندی استان به همراه مکاییل احمدی بازرس استانی از حوزه های داخلی آموزش و پرورش و بخش های مربوطه بازدید و کلیه فعالیت ها و مستند اقدامات را بررسی کردند .

هم چنین در پایان این بازدید بازرسان استانداری در نشستی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد، گزارشی از وضعیت اقدامات صورت گرفته در حوزه های مذکور را ارایه کردند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست ضمن تشکر از حضور بازرسان ، یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش را تکریم مراجعین و توجه به حقوق شهروندی و عملیاتی کردن برنامه‌های این حوزه در واحد های اداری و آموزشی استان عنوان کرد .

رشید قربانی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی و تسهیل در امور مراجعین، گفت: در آموزش و پرورش به حقوق شهروندی توجه ویژه ای صورت گرفته و برنامه های این حوزه در سطوح مختلف انجام و مورد ارزیابی قرار می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار