برگزاری مرحله اول جشنواره دانش آموزی خوارزمی در کاشمر

کاشمر (پانا) - جشنواره خوارزمی با هدف شناخت استعدادهای پژوهشی دانش آموزان در دبیرستان شهید بهشتی (دوره اول)دردو گروه دختر وپسر درروز یکشنبه ۷ بهمن ماه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله اول جشنواره دانش آموزی خوارزمی در کاشمر

مهدی غلامرضاپور دبیر جشنواره خوارزمی با بیان اینکه دانش آموزان نباید به مطالعه کتابهای درسی اکتفا کنند وباید با بررسی منابع موجود در موضوعات درسی به گسترش دانش خود بپردازند،تاکید کرد: دانش آموزان امروز پژوهشگران فردا هستند که با تلاش خود می توانند به گسترش مرزهای دانش بپردازند.

همچنین سید حسن هاشمی، فرهنگی بازنشسته و داور جشنواره هدف از برگزاری جشنواره که در بخشهای دست سازه، احساس واژه ها، پژوهش و غیره برگزار میشود را پرورش ذهن خلاق دانش آموزان و آشنایی آنان با راه و رسم تحقیق عنوان کردو افزود: آشنایی با الفبای پژوهشی در این مقاطع تحصیلی می تواند راهگشای موفقیت های بزرگ در آینده باشد.

هاشمی افزود: در مرحله اول از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره برترین ها شناسایی شده که از هر پایه تحصیلی مدارس عادی یک اثر و از مدارس خاص در مجموع دو اثر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و آثار برتر استانی نیز در مرحله کشوری به رقابت خواهند پرداخت .

ایشان در پایان با تشکراز کلیه شرکت کنندگان دراین جشنواره ،برای راه پیدا کنندگان به مرحله بعدی آرزوی موفقیت کرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار