مدیرکل دفتر تحول اداری استانداری سمنان:

چاپ کتاب و برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله اقتصادی سمنان

سمنان (پانا) - دبیر کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان از چاپ کتاب عملکرد 40 ساله سمنان در بخش سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و برپایی نمایشگاه بزرگ دستارودهای اقتصادی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
چاپ کتاب و برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله اقتصادی سمنان

حسن سعدالدین، در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر، در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با تشریح برنامه های مختلف با رویکرد اقتصادی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان گفت: تمام برنامه ها با هدف غبارزدایی از جامعه، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید و اعتماد ملی برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های این ایام، تأکید کرد: یکی از برنامه‌های تدارک دیده‌شده، برگزاری همایش تجلیل از ۴۰ کارآفرین و ۴۰ کارگر نمونه استان در زمینه های مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

مدیرکل دفتر تحول اداری استانداری سمنان، نمایشگاه بزرگ توانمندی اقتصادی استان سمنان را از دیگر برنامه‌های استانداری برای دهه فجر دانست و تأکید کرد: بازدید از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها بزرگ توسط گروه‌های مرجع و جوانان، باهدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب و همچنین آشنایی با مشاغل در استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

سعدالدین اظهار داشت: استان سمنان در حوزه اقتصادی، صنایع بزرگ و واحدهای تولیدی بزرگ، پس از انقلاب اسلامی به افتخارات و توفیقات بسیار زیادی دست پیدا کرده است، در بحث خودروسازی، صنعت، معدن و مواد غذایی استان سمنان امروزه توانمندی های زیادی کسب کرده است که نیاز است جوانان ما بیشتر آشنایی پیدا کنند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از کارهایی که انجام خواهد شد، عملکرد 40 ساله استان در بحث سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی به صورت کتاب تدوین و چاپ خواهد شد و در این کتاب به تشریح زیرساخت های به وجود آمده در حوزه اقتصادی پس از انقلاب اسلامی در استان سمنان پرداخته شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان روایتگری اقتصادی برای مدارس و گروه‌های سنی جوان را از دیگر اقدامات دهه فجر امسال دانست و تأکید کرد: راویان اقتصادی استان هم‌اکنون تعیین‌شده و در هفته آتی به مدارس اعزام می‌شوند تا جوانان را با دستاوردهای انقلاب آشنا سازند.

سعدالدین مقایسه عملکرد هر دستگاه اجرایی نسبت به‌پیش از انقلاب در فضای مجازی با همکاری روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های ویژه سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برقراری میز خدمت در نماز جمعه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دیدار مدیران با مردم به صورت چهره به چهره نیز در این ایام پیش بینی شده است.

وی در آخر توضیح داد: عملکرد ۴۰ ساله انقلاب در بخش سرمایه‌گذاری در قالب یک کتاب تدوین می‌شود که این امر نیز یکی از محوری ترین اقدامات استانداری سمنان برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار