رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد؛ توسعه بدون آموزش و پرورش امکان پذیر نیست

خلیل‌آباد (پانا) - رییس شورای آموزش و پرورش خلیل آباد بر نقش مهم آموزش و پرورش برای دست‌یابی به توسعه همه‌جانبه تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد؛  توسعه بدون آموزش و پرورش امکان پذیر نیست

مجتبی شاکری در حاشیه دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار پانا در خصوص جایگاه شورا و دستاوردهای آن در سال گذشته گفت: تمامی ادارات و نهادها پذیرفته اند که توسعه بدون آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و این نظر جایگاه شورای آموزش و پرورش را بیش از پیش مشخص می کند.

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش خلیل آباد افزود: همراهی ادارات با مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و ادارات و نهادها خود را ملزم به همراهی با آموزش و پرورش می دانند که عقد تفاهم نامه های مختلف ادارات در همین راستا می باشد.

وی عنوان کرد: سال گذشته تلاش کردیم با همدلی و همفکری، مشارکت خیرین، اولیا و معلمان عزیز ارتقا وضعیت آموزش و پرورش را در تمامی حوزه ها داشته باشیم که برنامه های مختلف تربیتی، علمی و آموزشی از جمله این موارد است همچنین داشتن فضاهای آموزشی امن یکی از دغدغه های ما بوده است که این موضوع در دولت یازدهم و دوازدهم تاحدودی محقق شد، 38 پروژه به مبلغ 13 میلیارد تومان که 7میلیارد تومان توسط خیرین گرانقدر و 6میلیارد توسط دولت تأمین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار