به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب؛

"جشنواره اهتزاز" در مدارس استان سمنان برگزار خواهد شد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: در راستای 40 سالگی انقلاب، "جشنواره اهتزاز" به جهت گرامیداشت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
"جشنواره اهتزاز" در مدارس استان سمنان برگزار خواهد شد

اسحاق اکبری، در جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان استان سمنان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در طی این جشنواره، گروه های پیشتاز در مدارس با ساخت پایه پرچم با استفاده از پروژه، چوب و طناب درست کرده و همزمان به تمرین گارد پرچم و اجرای سوگند پرچم می نمایند و از کلیه مراحل اجرای برنامه عکس و فیلم گرفته و برای شرکت در مسابقه برای سازمان دانش آموزی استان ارسال خواهند کرد.

وی، هدف از اجرای این جشنواره را جریان سازی در خصوص احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد اتحاد، همدلی و همبستگی مردم سربلند ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در طی اجرای این جشنواره، دانش آموزان تشکیلاتی، مهارت های تشکیلاتی را مرور و فرا می گیرند و البته تعهد، احترام و علاقه ای را که نسبت به پرچم و آرمان های کشورشان باید پیدا کنند را نیز بدست می آورند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، اجرای مسابقه "شادمانه های انقلاب" را از دیگر برنامه های سازمان دانست و گفت: جشنواره های تولید فریادهای شادی با موضوع انقلاب اسلامی، رهبری و ولایت و 40 سالگی انقلاب در قالب شعر یا دست های شادی برگزار خواهد شد.

اکبری همچنین جشنواره "سلفی خانواده انقلابی" که از حضور دانش آموزان تشکیلاتی در برنامه های راهپیمایی و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب به صورت سلفی خانوادگی گرفته شود، "مسابقه پیامک 40 واژه انقلابی" که هدف از آن، آشنایی و درگیرشدن ذهن دانش آموزان با واژه ها، موضوعات و مفاهیم انقلابی، مسابقه "تولید پادکست (محتوای صوتی) با موضوع انقلاب" را، از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد.

وی همچنین، "هرمدرسه تشکیلاتی یک خیمه انقلاب" که با هدف نمایش و معرفی دستاوردهای انقلاب، در هر مدرسه یک خیمه انقلابی برپا شده و کار تولید محتوا در خصوص معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل چهارم در آن صورت بگیرد و در انتها حضور سازمان یافته و تشکیلاتی دانش آموزان و مربیان پیشتاز در راهپیمایی 22 بهمن را، از دیگر برنامه های سازمان دانش آموزی به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، به شعار آموزش و پرورش در چهلمین سال انقلاب اشاره کرد و گفت: پایبندی به آرمان‌ها و اصول انقلاب، افتخار به گذشته و امید به آینده شعار ماست و باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

اکبری تصریح کرد: دستاوردها و کارنامه چهل سالگی انقلاب نیز همچنین باید در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به مردم بیان شود و به برخی شبهات دانش اموزان پاسخ دهیم و همچنین دانش آموزان را نسبت به آینده امیدوارتر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار