تشییع پیکر نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری

اردبیل (پانا) - پیکر مطهر عالم ربانی آیت الله سیدابراهیم سیدحاتمی، امام جمعه موقت و نماینده سابق مردم در مجلس خبرگان رهبری در اردبیل تشییع شد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری

پیکر مطهر آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی، نماینده سابق مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور گسترده و باشکوه مردم در اردبیل تشییع شد .

مراسم تشییع آیت‌الله سیدحاتمی که در مصلای شهر اردبیل برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر پیکر این عالم گرانقدر نماز خواند و مردم و مسئولان با حضور پرشور خود در این مراسم قدرشناسی خود را از خدمات این عالم برجسته به نمایش گذاشتند .

مردم اردبیل امروز در مراسم تشییع آیت‌الله سیدحاتمی به رسم قدردانی از یک عمر تلاش خالصانه این عالم ربانی در عرصه‌های دینی‌، سیاسی و اجتماعی حضوری گسترده داشتند .

پیکر مطهر آیت‌الله سیدحاتمی بنا بر وصیت وی پس از برگزاری مراسم تشییع تا مسجد قائم اردبیل، در این مکان به خاک سپرده شد .

آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی نماینده سابق مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ظهر دیروز پس از تحمل رنج بیماری، دار فانی را وداع گفت .

همراهی با انقلاب اسلامی ایران و حضور فعال بعد از پیروزی به همراه امام جمعه فقید اردبیل آیت‌الله مروج، حضور در جبهه‌ جنگ حق علیه باطل، نائل آمدن به درجه رفیع جانبازی، سرپرستی حوزه علمیه اردبیل و احداث مساجد و مرکز خدمات درمانی و حضور در مجلس خبرگان رهبری از اهم فعالیت‌های اجتماعی آیت‌الله سیدحاتمی محسوب می‌شود .

بر اساس اطلاعیه اعلام شده ، مراسم شام غریبان این عالم ربانی امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اردبیل برگزار می شود و مراسم سومین روز درگذشت ایشان نیز از ساعت 14 روز سه شنبه 18 دی ماه در مسجد اعظم اردبیل برگزار خواهد شد .

در پی درگذشت حضرت آیت اللّه حاج سید ابراهیم سیدحاتمی ،روز دوشنبه در استان اردبیل عزای عمومی اعلام شده است . همچنین به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله سیدحاتمی ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند .
متن پیام به شرح زیر است :
بسم الله الرّحمن الرّحیم
انّا للّه و انّا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی ، حضرت آیت اللّه حاج سید ابراهیم سیدحاتمی ، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امین مردم فهیم و ولایی دارالارشاد اردبیل که پس از سال ها تلاش ارزنده در کسوت روحانیت و خدمت به این مرزوبوم الهی ، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبودش شتافت موجب تاثر و تالم قلبی گردید .
آن عزیز سفر کرده به دیار حق که عمر با برکت خود را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت طلاب و شاگردانی مستعد سپری نمود، ازچهره های درخشان استان مقدس اردبیل بود که همواره برای رضایت خداوند، نشر آموزه های اسلامی و انقلابی ، مصالح مردم و آینده منطقه و کشور کوشید و صالحات باقیات متعددی از خود به یادگار گذاشت .
این جانبان، این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم » عج»، رهبر معظم انقلاب، مردم ولایی استان ، حوزه های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ؛ از درگاه پروردگار متعال، برای آن فقید سعید ، رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده های معزی و نیز شاگردان و مریدان حضرتش ، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می کنیم .

سیدحسن عاملی - اکبر بهنام جو
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل- استاندار اردبیل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار