مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان:اطلاعات دقیق باعث هماهنگی کار نوسازی با مناطق می شود

پیربکران، اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ، معاون و کارشناس پشتیبانی آموزش و پرورش پیربکران با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۸۳۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان:اطلاعات دقیق باعث هماهنگی کار نوسازی با مناطق می شود

مجتبی سهرابی در دیدار با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس ضمن تشکر از تلاش این اداره جهت رفع مشکلات قبلی آموزش و پرورش پیربکران، مسائل و مشکلات اخیر مدارس منطقه پیربکران در زمینه ایمنی، ساخت و تجهیز مدارس را برای مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس برشمرد.

در ادامه مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان ضمن ارائه راهکار های لازم به رئیس اداره گفت:برای رسیدن به نتیجه مطلوب کارها و اقداماتی که زودتر به نتیجه می رسد را در اولویت قرار دهید.

سیدمهدی میربد گفت:سعی کنید آمار و اطلاعات اداره خود را تکمیل کنید. اطلاعاتی از قبیل سن مدارس، سال تاسیس آنها، آمار افت یا رشد دانش آموزان، تعداد واحدهای آموزشی و ...چرا که آمار و ارقام برای مهندسین نوسازی مدارس خیلی مهم است و این اقدام باعث می شود جهت ایمن سازی و تعمیر مدارس، اقداماتی که انجام نشده توسط نوسازی مدارس راحت تر انجام شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس ادامه داد: مدارک و مستندات در هر اداره ای کار را معنا دار می کند. اطلاعات دقیق شما باعث می شود کار نوسازی با شما هماهنگ شود ضمن اینکه آمار قابل کنترل است و عدم توازن را به خوبی نشان می دهد.

وی در پایان از زحمات، تلاش و پیگیری مردم، مسئولین و همکاران منطقه پیربکران در امور مربوط به مدارس تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار