نقد و بررسی فیلم سینمایی بلید رانر(2049) در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات

تهران (پانا) - فیلم سینمایی بلید رانر (Blade Runner2049) به کارگردانی دنی ویلنوو، شنبه 15 دی ساعت 16 تا 19 پس از نمایش با حضور کارشناس متخصصIT و منتقد سینما درسومین نشست «سینماIT» فرهنگ سرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.

کد مطلب: ۸۸۲۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نقد و بررسی فیلم سینمایی بلید رانر(2049) در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، بلید رانر ۲۰۴۹، فیلمی آمریکایی در سبک نئو نوآر علمی-تخیلی به کارگردانی دنی ویلنوو و نویسندگی مایکل گرین و همپتن فنچر است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم بلید رانر (۱۹۸۲) به‌شمار می‌رود و هریسون فورد یکبار دیگر به ایفای نقش ریک دکارد می‌پردازد. از دیگر بازیگران آن می‌توان به رایان گاسلینگ، دیوید باتیستا، آناد آرماس، رابین رایت، سیلفیا هوکس، لنی جیمز و جرد لتو اشاره کرد. بلید رانر ۲۰۴۹ در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷، به صورت دو بعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در ایالات متحده اکران شد.

در این برنامه محمد رضا فهمیزی منتقد سینما، حامد کبود جامه کارشناس IT و افشین سروری به عنوان مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی فیلم از منظر فناوری اطلاعات می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار