جمالی پور: بازگو کردن خدمات نظام موجب افزایش امید می شود

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بازگو کردن خدمات نظام اسلامی موجب تقویت سرمایه های اجتماعی و افزایش امید در جامعه می شود.

کد مطلب: ۸۸۲۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جمالی پور: بازگو کردن خدمات نظام موجب افزایش امید می شود

هدایت الله جمالی‌پور در جلسه ستاد شورای هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر، گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام ظرفیت خود را برای ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب به کار گرفته اند، بنابراین بازگو‌کردن دستاوردهای اقتصادی و صنعتی انقلاب برای مردم در شرایط کنونی ضرورت دارد.

جمالی‌پور تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از فرصت‌ها برای انتقال دستاوردهای انقلاب استفاده شود ضمن اینکه امید دادن به مردم در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

او گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای گسترش اعتماد عمومی، ارتقای امید مردم و تقویت سرمایه های اجتماعی از طریق بازگو کردن خدمات و اقدامات انجام شده است.

فرماندار ویژه ری افزود: ماهیت انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب مورد تهدید و تحریم دشمنان قرار گرفته، اما هرگز نتوانسته مانع پیشرفت و توسعه شود.

او عنوان کرد: توسعه‌طلبی دشمنان، تشکیل گروه القاعده و داعش با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد شد که هرگز به اهداف پلید خود نرسیدند.

جمالی پور تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور، تخریب یکدیگر راه موج سواری دشمنان را هموار می کند و به منافع نظام و انقلاب آسیب می زند و لازم است تا این تهدیدها تبدیل به فرصت شوند.

او اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب خنثی شدن توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار