دانشجویان دانشگاه آزاد خطاب به دادستان کل کشور: مسئولان دانشگاه آزاد عذرخواهی کنند

تهران (پانا) - امروز (یکشنبه)همزمان با حضور دادستان کل کشور در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برای ادای احترام به جان باختگان سانحه واژگونی اتوبوس ، دانشجویان خواهان عذرخواهی مسئولان این دانشگاه شدند .

کد مطلب: ۸۸۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان دانشگاه آزاد خطاب به دادستان کل کشور: مسئولان دانشگاه آزاد عذرخواهی کنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جمع دانشجویان معترض واحد علوم تحقیقات اظهار کرد: پس از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس علوم تحقیقات دانشگاه آزاد و جان باختن 10 نفر و مصدوم شدن 26 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاه دستور بررسی دقیق علت حادثه داده شده است.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه بطور حتم باید علت و مسببان این حادثه بررسی و مشخص شود که این حادثه به صورت اتفاقی بوده یا افرادی در این اتفاق قصور داشته اند.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به اینکه شخصا به این ماجرا نظارت می کند، یادآورشد: بلافاصله پس از این حادثه ناگوار دستور نظارت بر پیگیری این حادثه داده شد.

منتظری از دانشجویان درخواست کرد که با حفظ آرامش خود، نمایندگانی را برای پیگیری این حادثه انتخاب کنند تا درخواست های دانشجویان را با مسئولان در میان بگذارند.

وی یادآورشد: مسئله علت وقوع سانحه و ایمن سازی جاده علوم تحقیقات بی شک پیگیری می شود و از کشته شدگان، مصدومان و سایر دانشجویان حمایت و پشتیبانی لازم انجام می شود.

در ادامه یکی از دانشجویان به عنوان نماینده معترضان در ابتدا از حضور دادستان کل کشور در جمع دانشجویان تشکر کرد و گفت: یکی از مهم ترین خواسته های ما حضور مسئولان دانشگاه آزاد در جمع دانشجویان و عذرخواهی آنها از خانواده های داغدار بود.

وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه آزاد ما را مشتری نامیدند و با این لقب نسبت به ما بی احترامی کرده اند، درست است که هزینه زیادی برای شهریه های خود پرداخت می کنیم اما ما دانشجو هستیم.

این دانشجوی معترض در ادامه به برخورد نامناسب محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: قصد داشتیم هنگامی که طهرانچی با خودروی خود قصد ورود به دانشگاه را داشت، با او صحبت کنیم اما راننده بدون توجه به حقوق انسانی قصد زیر گرفتن دانشجویان را داشت و این نشان از بی احترامی دوباره رئیس این دانشگاه به دانشجویان است.

وی همچنین در خصوص مجهز شدن اتوبوس های دانشگاه آزاد مدعی شد: دانشگاه آزاد اتوبوس های قدیمی را رنگ کرده و به اسم اتوبوس های نو دوباره در دانشگاه مستقر کرده است، دانشگاه آزاد باید اسناد قرارداد اتوبوس های جدید را به دانشجویان نشان دهد.

این دانشجو گفت: مسئولان دانشگاه آزاد باید به ما تسلیت بگویند و بابت اشتباهات خود از دانشجویان عذرخواهی کنند.

به گزارش ایرنا ، دانشجوهای معترض دانشگاه آزاد در پایان از دادستان کل کشور درخواست تشکیل شورای صنفی در این دانشگاه را داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار