جعفرزاده، عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس: دلار به کانال ۷ هزار تومان برمی‌گردد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با پیش‌بینی کاهش دوباره نرخ دلار،‌ از بازگشت نرخ این ارز به کانال ۷ هزار تومان سخن گفت.

کد مطلب: ۸۸۲۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جعفرزاده، عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس:  دلار به کانال ۷ هزار تومان برمی‌گردد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌ آبادی با اشاره به روند رو به کاهش نرخ ارز در بازار گفت: مبادلات پولی بین کشورها، ورود ارز به کشور و اقدام‌هایی از این دست مجموعا باعث شد که دارندگان ارز در داخل کشور نگران کاهش ارزش دلار خود شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلار دیگر به عنوان پشتوانه برای افراد نیست، افزود: اقدام‌هایی که در مورد دلار و ساماندهی ارزی صورت گرفته است باید زودتر انجام می شد. وی با تاکید بر اینکه در حوزه ساماندهی ارزی دیرتر از وقت مقرر عمل شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که قیمت دلار باز هم سقوط خواهد کرد و در نهایت به کانال ۷ هزار تومان خواهد رسید.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا امکان افزایش دوباره نرخ ارز وجود دارد؟ گفت: فراز و نشیب نرخ ارز در ماه‌های اخیر باعث شده است سرمایه‌گذاری در بازار ارز پُرریسک باشد و کسانی که در خط دلالی هستند، راضی نباشند که سرمایه‌های خود را به جایی بیاورند که روند صعودی - نزولی و فراز و نشیب زیاد دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه نرخ ارز شیب زیادی پیدا کرده است، افزود: بنابراین احتمال افزایش قیمت ارز وجود ندارد و اکنون در بازار هم همه فروشنده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار