مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ:

مردم ایران فریب شعارهای انتخاباتی را نمی‌خورند

خبرگزاری پانا: همزمان با ایام میلاد با سعادت امام جواد (ع) گردهمایی بصیرتی رزمندگان لشکرعملیاتی27حضرت محمد رسول الله (ص) سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام "عبدالعلی گواهی" مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در این گردهمایی درباره وجه تمایز انقلاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر جهان اظهار کرد: برخلاف بیشتر انقلاب‌هایی که معمولا برای منافع جناحی، گروهی و یا فردی شکل می‌گیرد، انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است و برای تغییر یک فرهنگ غلط با رهبری امام راحل به وجود آمد.

وی افزود: انقلاب فرهنگی از همان آغاز در گفتمان امام و رهبری بوده و هست و اگر امروز انقلاب ما به عنوان یک الگو در جهان معرفی می‌گردد، به خاطر همین تفکر و موقعیت است.

وی مردم ایران را انسان‌هایی بیدار، آگاه و هوشیار توصیف کرد و افزود: ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران آگاه و در بسیاری از جریانات هوشیارتر از بعضی مسوولین عمل می‌کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با اشاره به شروع فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم شریف ایران نسبت به چهره‌های انتخاباتی شناخت دارند و هیچ‌گاه فریب شعارهای دروغین را نخواهند خورد و با بصیرت کامل فرد اصلح را انتخاب می‌نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار