آموزش و پرورش کردستان رتبه پنجم کشوری بیستمین جشنواره جوان خوارزمی را کسب کرد

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه پنجم کشوری استان در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی و رتبه سوم کشوری این جشنواره توسط مهدی قاسمی دانش آموز دهگلانی خبر داد .

کد مطلب: ۸۸۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش کردستان رتبه پنجم کشوری بیستمین جشنواره جوان  خوارزمی را کسب کرد

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : با درخشش دانش آموزان استان در جشنواره جوان خوارزمی، آموزش و پرورش کردستان برای سومین سال پیاپی جزو پنج استان برتر کشور در این رقابت علمی شد .

وی افزود : در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی طرح برگزیده مهدی قاسمی دانش آموز نخبه و مبتکر شهرستان دهگلان در زمینه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی رتبه سوم کشوری جشنواره را کسب کرد .

قربانی در ادامه گفت : بر اساس اعلام دبیرخانه کشوری جشنواره جوان خوارزمی که معتبر ترین جشنواره ابتکارات ، خلاقیت و نوآموری دانش آموزان در سطح کشور و خاور میانه است، از مجموعه تعداد هشت هزار 642 طرح سراسر کشور ، تعداد یک هزار و 245 طرح برتر از 32 استان به مرحله کشوری راه یافته است که در نهایت تعداد 31 طرح از 13 استان کشور موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت : استان کردستان با داشتن یک طرح برگزیده در زمینه علوم کشاورزی و منابع طبیعی موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شد و بالاتر از استانهای پر افتخاری هم چون خوزستان ، همدان، کرمانشاه و مرکزی و همتراز با استانهایی نظیر اصفهان، البرز و سمنان قرار گرفت .

قربانی با اشاره به موفقیت های دانش آموزان استان در جشنواره های قبلی جوان خوارزمی گفت : کردستان در سه دوره گذشته جشنواره خوارزمی، دو رتبه سوم و پنجمی کشوری را کسب کرده است .

وی گفت : در مراسمی که در تاریخ 26 آذر ماه 97 با حضور مسئولین بلند پایه کشوری در تهران برگزار شد از برگزیدگان این جشنواره و از جمله مهدی قاسمی دانش آموز دهگلانی به عنوان برگزیده جشنواره تجلیل شد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان موفقیت کسب شده را به مهدی قاسمی دانش آموز برگزیده جشنواره از شهرستان دهگلان ، درخشش این دانش آموز نخبه و کسب رتبه پنجم کشوری را به همه مدیران و معلمان مدارس ،فرهنگیان و همه دست اندکاران امر تبریک گفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار