درهفته قرآن وعترت؛

آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن وعترت با حضور جمعی از قاریان در شادمهر

مه ولات (پانا) - رئیس آموزش وپرورش بر همکاری در ترویج فرهنگ قرآنی و مسائل دینی تاکیدو از همکاری همه نهادهای مرتبط در این زمینه قدر دانی کرد.

کد مطلب: ۸۸۰۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن وعترت با حضور جمعی از قاریان در شادمهر

حسن صداقتی، ضمن قدردانی از زحمات نهادها و ادارات مرتبط در زمینه مسائل وترویج فرهنگ قرآنی بر لزوم همکاری بیشتر این نهادها در این زمینه تاکید کرد.

صداقتی با بیان این که آموزش مسائل دینی واخلاقی را باید از سنین پایین شروع و برگزاری این مسابقات نمونه کوجک از کارهای انجام گرفته در این زمینه است.

او در ادمه افزود: این مسابقات جهت آشنایی بیشتر جوانان ونوجوانان وبرای بالا بردن سطح درک آنها از قرآن است.

صداقتی، ضمن اعلام رضایت از کارهای انجام شده در زمینه های قرآنی در شادمهر افزود: نباید به این سطح از کارها انجام گرفته قانع باشیم بلکه باید از همه توان خودبرای شکوفایی وپرورش استعدادهای قرآنی استفاده کنیم.

جواد یوسفیان، مسئول درالقرآن امام جعفر صادق(ع) که در این مراسم حضور داشت با بیان این که آموزش قرآن نباید تنها به سطح مدارس ختم شود گفت: لازم است اولیا هم همکاری لازم را در این زمینه با مدرسه داشته باشند تا بتوانیم کارهای بهتر، بلندمدت تر و موثرتری را انجام دهیم.

یوسفیان با بیان این که ارزش قران و چگونگی طریقه تلاوت آن نیز آثار و برکات زیادی را در زنگی دنیوی و معنوی انسان به دنبال دارد،گفت: طریقت تلاوت قرآن وصحیخ خوانی قرآن را باید از همان ابتدای کودکی به شکل وشیوه درست یادگرفته شود چراکه ذهن در این سن آمادگی بشتری برای پذیرش دارد.

در ادامه مراسم از دانش آموزان فعال سطح شهر در زمینه قرآنی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار