برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله آموزشگاهی با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهر قدس در آموزشگاه دکتر شریعتی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرقدس

حجت الاسلام اصغر قاسمی رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران خاص، در رابطه با جایگاه قرآن گفت: انسان به دلیل دارا بودن از دو نعمت تفکر و تعقل باید نسبت به دو چیز توجه داشته باشد، اندیشه و انگیزه منظور از اندیشه‌داشتن درک و اطلاعات درست از هدف خود، انگیزه بدون اندیشه به غلط می‌افتد و ممکن است بالعکس باشد .

او در ادامه گفت: همیشه سوالاتی در موضوعات مختلف به وجود می‌آید به عنوان مثال از کجا آمدیم به کجا می رویم از گذشته خود اطلاع نداریم، چقدر زنده می‌مانیم و چقدر باید زندگی کنیم، قرآن کریم به همه این سئوالات به بهترین وجه پاسخ داده و همه را برای ما ترسیم کرده‌است.

حجت الاسلام قاسمی بیان کرد: پس از زندگی در این دنیا مرحله بعدی زندگی را در پیش رو داریم مرحله‌ای که زندگی ابدی است و با برنامه‌ریزی در این دنیا می‌توانیم جایگاه و شخصیت خود را در این دنیا شکل دهیم و این خودمان هستیم که باید برای زندگی همیشگی‌مان برنامه ریزی داشته‌باشیم.

او گفت: قران کتاب راهنمای زندگی ما است که به تمام جزئیات زندگی ما پرداخته است؛ ما چه کسی هستیم، اندیشه ما چیست، فکر ما چه باشد، انگیزه و اراده ما چه باشد.

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران خاص اظهارکرد: قرآن برای راهنمایی انسانها تمام مسائل زندگی انسان را مشخص کرده و کتابی است که راهنمای راه ما است واین راه چراغی دارد که عقل است و در نهایت ما برای فهم و کسب دانش و عمل خلق شده‌ایم.

/خبرنگار:آرمین ناصری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار