طاهری: حریفان آسیایی از استقلال می‌ترسند

تهران (پانا) - مربی تیم فوتبال استقلال گفت که حریفان آسیایی استقلال از این تیم می‌ترسند.

کد مطلب: ۸۸۰۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طاهری: حریفان آسیایی از استقلال می‌ترسند

به گزارش سایت باشگاه استقلال، بیژن طاهری درباره عملکرد استقلال در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط استقلال در شروع لیگ، باب میل هیچ‌کس نبود و ما چاره‌ای نداشتیم و باید با آن شرایط شروع می‌کردیم. نتایجی که در چند بازی اول گرفتیم، خوب نبود و فرازونشیب زیادی داشتیم. با گذشت زمان تیم جا افتاد و با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل شرایط ما بهتر شد. در چند بازی آخر و به ویژه در بازی‌های بیرون خانه خوب نتیجه گرفتیم و در پایان عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال در نیم‌فصل اول در خارج از خانه موفق‌تر بود، تصریح کرد: در تیم بازیکنان جوان زیادی داریم و با گذشت زمان در تیم جا افتادند و شرایط خیلی بهتر شد و بازیکنان توانستند در خانه مانند بیرون از خانه عمل کنند. در دور برگشت نیز بیشتر بازی‌ها داخل خانه است و به تیم ما در نتیجه گرفتن کمک می‌کند و می‌توانیم با حمایت هواداران به مراتب در نتیجه‌گیری بهتر عمل کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره تقویت این تیم هم خاطرنشان کرد: ما باید برای لیگ قهرمانان تقویت شویم. بازی‌های خیلی سخت و مهمی داریم و حریفان ما بسیار قدرتمند هستند و بازیکنان تراز اول را در اختیار دارند، اما معتقدم آنها از فوتبال ما می‌ترسند. الهلال سال قبل نیز صدرنشین کشور خود بود و شک نکنید آنها از نام ما می‌ترسند. البته ما قطعاً باید تقویت شویم.

طاهری ادامه داد: در فوتبال اتفاقات زیاد است. ما مثل سال گذشته تلاش می‌کنیم و همه تیم در این مسابقات انگیزه زیادی دارند و مطمئناً با حمایت خوب مدیریت و هواداران و همت همه تیم برای درخشش در آسیا حاضر می‌شویم.

وی در مورد تعطیلات طولانی نیم‌فصل عنوان کرد: ما باید دوباره بدنسازی کنیم و بازی تدارکاتی بگذاریم تا لیگ شروع شود. ما 10 بازیکن ملی داریم که با شروع بازی‌ها به تیم ما بر می‌گردند و کار ما در این تعطیلات سخت است. اگر بازیکنان را در اختیار داشتیم و به تعطیلات می‌رفتیم قطعاً هماهنگ‌تر می‌شدیم، اما حالا باید روی مجموعه‌ای که در اختیار داریم تمرکز کنیم و به دنبال افزایش هماهنگی بازیکنان تازه وارد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار