چاپ 31 اثر برگزیده نخستین کنگره شعر بانوان با عنوان شمیم یاس

خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه گفت: کار چاپ کتاب نخستین کنگره شعر بانوان در کرمانشاه با عنوان شمیم یاس که مجموعه‌ای از 31 اثر برگزیده اشعار می باشد امروز به پایان رسید و در مراسم عمومی کنگره فردا توزیع می شود.

کد مطلب: ۸۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه گفت: کار چاپ کتاب نخستین کنگره شعر بانوان در کرمانشاه با عنوان شمیم یاس که مجموعه‌ای از 31 اثر برگزیده اشعار می باشد امروز به پایان رسید و در مراسم عمومی کنگره فردا توزیع می شود.

حجت الاسلام آفتابی افزود :این اثر شامل 31 اثر منتخب کنگره است و اشعار این کتاب در دو بخش ویژه ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و بخش آزاد چاپ شده است.


وی اظهار داشت: شکل‌گیری انجمن شعر بانوان در استان کرمانشاه از نتایج برگزاری نخستین کنگره شعر بانوان در استان است که زمینه توجه در حوزه اشعار ارزشی بانوان متناسب با فرهنگ استان می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با ذکر اینکه شعر از جایگاه و قابلیت بالا در استان برخوردار است، تصریح کرد: از گذشته تاکنون کرمانشاه مهد پرورش شاعران نام‌آوری بوده است و برگزاری این کنگره بر قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها می‌افزاید.


به گفته آفتابی، محمدجواد محبت، عبدالرضا رادفر، یدالله بهزاد، جلال‌الدین کزازی، رحیم معینی‌کرمانشاهی و احمد عزیزی از جمله شاعران زبان‌زد این دیار هستند که گذشت زمان نمی‌تواند یاد و خاطره آن‌ها را در دل‌ها کم‌رنگ کند.


وی افزود: نخستین دوسالانه احمد عزیزی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود که راهی در راستای بزرگ‌داشت شاعران این خطه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار