اردوهای سازمان دانش آموزی محقق کننده اهداف سند تحول بنیادین است

شیراز(پانا) – معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از اهداف ما که در سند تحول بنیادین نیز به آن توجه شده است، تربیت عبد صالح می باشد، که به خوبی شاهد این تربیت در سازمان دانش آموزی هستیم.

کد مطلب: ۸۷۶۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای سازمان دانش آموزی محقق کننده اهداف سند تحول بنیادین است

فرهاد اسماعیلی در نخستین گردهمایی مسئولان سازمان دانش آموزی استان فارس در سال تحصیلی 97-98، خطاب به مربیان جدیدالورود به سازمان دانش آموزی گفت: مسیر و راهی که شما خواهید پیمود، از هم اکنون مشخص است، و تمام آموزش هایی که دیده اید برای خدمت به بشریت و جامعه است.

وی ادامه داد: آرزوی ما در تربیت عبد صالح است، که همچنین به این موضوع از اوایل تدوین سند تحول بنیادین بسیار توجه شده است، که ما به خوبی شاهد این تربیت در سازمان دانش آموزی هستیم.

وی با بیان این که در آینده ای نه چندان دور مدیریت جامعه به دست دانش آموزان امروز خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: در این راستا جلسات متعددی را با اعضای مجلس دانش اموزی داشته ایم تا در مورد تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها برای دانش آموزان مشارکت کنیم، به دلیل این که بسیاری از تصمیماتی که برای دانش آموزان گرفته می شود مستقیما به خود آن ها مربوط می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، اضافه کرد: در آینده باید در هر جایگاهی که قرار می گیرید، در خود یا مسئولان جامعه اثر گذار باشید.

وی با بیان این که برای رسیدن به این هدف به 4 ویژگی نیاز است، تصریح کرد: باید افرادی منتقد، دارای اطلاعات عمومی زیاد، انصاف در برخورد با دیگران و شجاع باشیم تا برای جامعه شخصی تاثیر گذار باشیم.

وی اضافه کرد: شخصی که می خواهد منتقد باشد، باید دارای نگاه تخصصی باشد و اطلاعات عمومی را نیز در زمینه تخصصی خود افزایش دهد، و هر دانش آموز تشکیلاتی باید سطح علمی خود را نسبت به بقیه دانش آموزان افزایش دهد.

اسماعیلی با بیان این که کشور ما دارای یک جامعه پویا و درحال حرکت رو به جلو است، تاکید کرد: قطعا کشور ما باید هر ساله بهتر از قبل مدیریت شود تا حرکتی رو به جلو و بدون عقبگرد، داشته باشیم.

وی ادامه داد: کسی که می خواهد اثر گذار باشد باید دارای ایمان و باور به کشور و میهن و پرچمش باشد و باید زمانی که پرچم خود را میبینیم مخصوصا این که مزین به نام الله است، باید احترام خاصی برای آن قائل باشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: پس از شرکت در اردوهای سازمان دانش آموزی احساس می کنیم که حلقه مفقوده نظام آموزشی ما که باید در دل نظام آموزشی ما باشد،در این سازمان درحال تحقق و فعالیت است و سند تحول بنیادین نیز در واقع به نوعی تایید کننده ی تمام فعالیت های سازمان دانش آموزی است و تربیت را در دستور کار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار