بیستمین مانور سراسری زلزله در مدارس پایتخت

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران گفت: این هوشمندی و آگاهی شما دانش آموزان در زمان وقوع حادثه است که می تواند اثرات تخریبی را کاهش دهد و شما از امروز باید یک مروج و هادی باشید که پیام این مانور را به درون خانواده ، اقوام و جامعه رسوخ دهید.

کد مطلب: ۸۷۴۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین مانور سراسری زلزله در مدارس پایتخت

بیستمین مانور زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن ، جامعه تاب آور در دبیرستان پسرانه علامه حلی 6 با همکاری سازمان دانش آموزی ، جمعیت هلا احمر ، پلیس راهور ، نیروی انتظامی ، سازمان آتش نشانی و ستاد بحران شهرداری منطقه 2 به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار گردید.
ابتدا یگان های حاضر در مدرسه با شبیه سازی زلزله نسبت به مدیریت بحران از جمله : تخلیه دانش آموزان و مصدومان از ساختمان آموزشی اقدامات لازم را به عمل آوردند.
در ادامه مانور ، مدیر آموزش و پرورش منطقه در جمع دانش آموزان ، اولیا ، مهمانان و کادر آموزشی مدرسه ضمن تشکر و قدردانی گفت : هدف از این مانور ارتقای آمادگی و حساس سازی اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر دانش آموز نسبت به خطر و تبعات وقوع زلزله و چگونگی آمادگی برای مواجهه با آن می باشد.
وی افزود : امروز تمامی عوامل حاضر در ستاد بحران یک هماهنگی و همکاری بی نظیری را به رخ کشیدند که با اقدامات به موقع و اثرگذار می توان مانع آسیب های جدی در مدارس گردید.
میرشفیعی ادامه اداد : این هوشمندی و آگاهی شما دانش آموزان در زمان وقوع حادثه است که می تواند اثرات تخریبی را کاهش دهد و شما از امروز باید یک مروج و هادی باشید که پیام این مانور را به درون خانواده ، اقوام و جامعه رسوخ دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار