مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز

دانش آموزان سفیران ایمنی و امنیت در جامعه هستند

بیستمین مانور سراسری زلزله در مدرسه فاطمه پزشکی ناحیه 4 کرج با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، در این مراسم قاسمی،مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به اهمیت تاثیر دانش آموزان در آگاه سازی خانواده و جامعه در مقابله با حوادث احتمالی اشاره کرد و گفت دانش آموزان سفیران ایمنی و امنیت در جامعه هستند.

کد مطلب: ۸۷۴۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سفیران ایمنی و امنیت در جامعه هستند

قاسمی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز که در بیستمین مانور سراسری زلزله واقع در مدرسه فاطمه پزشکی ناحیه 4 کرج حضور داشت گفت: تقریبا 30 درصد از مدارس استان البرز نیاز به تخریب و بازسازی دارند که بیشترین تراکم دانش آموزی در استان را نیز همین مدارس دارند که تحقق این هدف نیازمند مساعدت و همکاری مسئولان و خیرین استان می باشد.

وی در ادامه افزود :دانش آموزان ، سفیران و همیاران بسیاری از مسائل در کشور هستند و امروز شاهد بودیم که سفیران امنیت و ایمنی با همکاری هم به بهترین شکل این مانور را اجرا کردند.

وی با اشاره به اهمیت تاثیر گذاری دانش آموزان در خانواده گفت: هدف اصلی اینگونه مانور ها ترویج فرهنگ مقابله با زلزله و حوادث طبیعی در جامعه است و با توجه به اینکه استان البرز در منطقه زلزله خیز واقع شده باید همیشه آماده باشیم.

شایان ذکر است که در این مراسم از دانش آموز فرشته محمودی ،نماینده سازمان دانش آموزی استان البرز،که به عنوان سفیر امنیت و ایمنی نیز معرفی شده بود تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار