در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان انجام شد

قدردانی از آموزش و پرورش برای توجه ویژه به تئاتر کودک و نوجوان

تهران (پانا) - از آموزش و پرورش برای توجه ویژه به حوزه تئاتر کودک ونوجوان در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر بین‌المللی کودک و نوجوان قدردانی شد و مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی این جایزه را دریافت کرد.

کد مطلب: ۸۷۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی  از آموزش و پرورش برای توجه ویژه به تئاتر کودک و نوجوان

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از تاریخ 28 آبان تا 4 آذر در همدان با دبیری مریم کاظمی برگزار شد.

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، که تقدیرنامه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را دریافت کرد، درباره تئاتر دانش‌آموزی گفت: «سه گروه برگزیده نمایش دانش‌آموزی از استان‌های هرمزگان، فارس و خراسان رضوی و سه گروه برگزیده از استان همدان در بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شرکت داشتند.»

او ادامه داد: «در این جشنواره همچنین 32 نفر از معلمان هنرمند در حوزه هنرهای نمایشی نیز شرکت داشتند هدف از اعزام این مربیان به جشنواره دانش‌افزایی و حضور مربیان تئاتر دانش‌آموزی در کارگاه‌های جنبی این جشنواره بود که با حضور استادان صاحب‌نام بین‌المللی و داخلی برگزار شده است.»

رمضانی افزود: «نمایش‌های پینوکیا از استان فارس، نمایش داورپسند از استان هرمزگان و نمایش بدون شرح از استان خراسان رضوی با استقبال خوب تماشاگران جشنواره مواجه شدند. امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها بتوانیم هنرهای نمایشی در مدارس رونق بیشتری پیدا کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار