فرماندار شهرستان طارم در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت؛

آموزش های امداد و نجات در مدارس فراگیر شود

زنجان(پانا) - فرماندار شهرستان طارم در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش‌های امداد و نجات در مدارس باید فراگیر شود.

کد مطلب: ۸۷۳۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های امداد و نجات در مدارس  فراگیر شود

فریدون هاشم نژاد فرماندار شهرستان طارم در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: همه ی افراد نیاز به یادگیری امداد و کمک های اولیه دارند و آموزش های امداد و نجات در مدارس باید فراگیرشود.

هاشم نژاد گفت: کشور ما منطقه حادثه خیز است و همه ساله حوادث مختلفی از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی، تصادفات جاده ای و.. رخ می دهد که همه افراد باید با این مهارت ها آشنا باشند تا به یاری قربانیان و مصدومین بشتباند.

وی افزود:آموزش های امداد و نجات در مدارس باید فراگیر شود.

فرماندار طارم خاطر نشان کرد: دانش آموزن مدارس باید در اولویت برنامه های امداد و کمک های اولیه قرار بگیرند و با انجام این آموزش ها در مدارس می توان ضمن پیشگیری از حوادث مختلف، تلفات و صدمات را به حداقل کاهش داد.

فریدو ن هاشم نژاد در ادامه اهمیت یادگیری انواع مهارت ها در مدارس اشاره کرد و گفت: انواع مهارت های زندگی و فنی باید در مدارس به کمک ارگان های مختلف به دانش آموزان آموزش داده شود و یاد گرفته های آنها فقط تئوری نباشد.

وی اظهار امیدواری نمود: با تشکیل هیأت امنایی اعم از پیشکسوتان، خیرین و مسؤلین بتوانیم در زمینه رفع مشکلات گرمایشی و سرمایشی مدارس، تأمین سوخت مورد نیاز ، کمبود فضاها، امکانات رفاهی و معیشتی فرهنگیان گام های خوبی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار