در قالب کاروان راهیان برگزار خواهد شد ؛

بازید 6 هزار دانش آموز البرزی از مناطق عملیانی جنوب

البرز (پانا ) - عباس زمانیان ، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز از بازدید6 هزار دانش آموز البرزی در قالب کاروان های راهیان نور از از مناطق عملیانی جنوب در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۳۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازید 6 هزار دانش آموز البرزی از مناطق عملیانی جنوب

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز گفت: امسال 6 هزار دانش آموز این استان در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی افزود: این اردو یک سفر معنوی - آموزشی است که در آن دانش آموزان پسر و دختر متوسطه دوره دوم در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام می شوند.

زمانیان گفت: این اردوها هر سال با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه خودباوری و جهادی، احساس مسئولیت در مقایل ارزش‌ها و دستآوردهای انقلاب اسلامی، مشارکت پذیری، بصیرت شناسی، مهارت دفاعی و دانش افزایی در زمینه دوران هشت سال دفاع مقدس در مدارس کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اعزام دانش آموزان البرز به این اردوها از آبان ماه 97 با اعزام دانش آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج آغاز شد و تا اسفند ماه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز تصریح کرد : در مرحله نخست بر اساس جدول تنظیم شده به مدت 45 روز سه هزار و 500 دانش آموز دختر این استان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی گفت: در مرحله دوم 2 هزار و 500 دانش آموز پسر این استان نیز بعد از امتحانات نوبت اول سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

زمانیان در خاتمه افزود: اردوی راهیان نور دانش آموزان نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز چهارروزه است که در آن دانش آموزان از نزدیک با حماسه آفرینی رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار