دومین جلسه رابطین امور بانوان منطقه پیربکران برگزار شد

پیربکران، اصفهان (پانا) - دومین جلسه رابطین امور بانوان با هدف تشکیل کمیته خیرین مدرسه یار در اتاق سایت دبیرستان مولوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه رابطین امور بانوان منطقه پیربکران برگزار شد

در آغاز جلسه حسه زاده از اعضای کمیته تخصصی امور بانوان و عضو کمیته خیرین مدرسه یار خطاب به رابطین بانوان گفت: باید امور خیریه ای در مدارس تشکیل دهیم که بتوانیم کاری برای دانش آموزان، همکاران و حتی اولیا انجام دهیم. حسه زاده در زمینه خیرین مدرسه یار جهت رفع مشکل دانش آموزان گفت: هدف از تشکیل کمیته خیرین مدرسه یار در کمیته تخصصی امور بانوان کمک به دانش آموزان بی بضاعت، بد سرپرست و با بیماری خاص است. مواردی که فکر کردن به آنها هم می تواند باعث رنج افراد شود.

اولین قدم برگزاری جلسه با رابطین بانوان در مدارس جهت انجام یک اقدام اساسی برای رفع مشکلات دانش آموزان است. وقتی به ما واژه فرهنگی اطلاق می شود به معنای آن است که خیلی وظایف ما گسترده تر می شود. وظیفه داریم در انجام امور مربوط به آموزش و پرورش فرهنگ سازی کنیم.

وی افزود: از اموری که باید در آن فرهنگ سازی شود نذورات است. می توان نذورات را به سمت کمک ها سوق دهیم. با این هدف بسیاری از مشکلات مربوط به دانش آموزان نیازمند برطرف خواهد شد.

شما رابطین دستی هستید در این کمیته که باید در این زمینه فرهنگ سازی را انجام دهید.

در ادامه جلسه شریعتی کارشناس تعاون اداره درباره درمان و هزینه های پزشکی همکاران و دانش آموزان، خرید جهیزیه توسط همکاران، اعطای وام با مبالغ مختلف و ... برای رابطین حاضر در جلسه صحبت کرد و گفت: کمک در صندوق امداد و تعاون اداره گسترده تر شد ولی کلیه کمک به همکاران بصورت محرمانه است چون حفظ آبروی همکار از وظایف اصلی ماست. کارمندان شاغل و بازنشسته هر دو قشر در صندوق عضو هستند و هدف از برگزاری این جلسه گسترده تر شدن فعالیت در این موضوع است.

وی افزود: کم کردن درد دانش آموز و معلم از وظایف همه ما است. تعاون اداره کمک به همکاران را بر اساس موقعیت اقتصادی همکار بصورت نقدی و غیر نقدی انجام می دهد. عیادت از همکاران شاغل و بازنشسته هم اکنون از حیطه وظایف تعاون اداره آموزش و پرورش پیربکران محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار