مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل خبرداد:

تولید طولانی‌ترین انیمیشن ایرانی در صدا و سیمای اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل از تولید و پخش برنامه‌های فاخر ویژه ۴۰ سالگی انقلاب در صداوسیمای مرکز اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید طولانی‌ترین انیمیشن ایرانی در صدا و سیمای اردبیل

علی ملا احمدی در نشست با جمعی از فعالان رسانه ای استان ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن هفته بسیج گفت: انیمیشن شهید مرحمت بالازاده در 52 قسمت 15 دقیقه ای با مجموع زمانی 572 دقیقه توسط جوانان خلاق استان در صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال تولید است و در نوع خود جزو تولیدات فاخر کشوری محسوب می شود .
وی در تشریح دیگر تولیدات صدا و سیمای مرکز اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر برنامه های روزمره، در بخش تولید سیما دهها برنامه ترکیبی با مجموع زمانی 2 هزار 100 دقیقه در حال تولید است و علاوه بر آن چندین مستند از زندگی شهدای انقلاب اسلامی ، سه مستند فاخر از زندگی شهدای مدافع حرم ، 3 مستند فاخر با موضوع پیشگامان انقلاب اسلامی و سه مستند فاخر دیگر درباره کارنامه نظام اسلامی در استان اردبیل در حال تولید است .
مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل از ساخت برنامه ویژه ای درباره روند توسعه استان اردبیل با استناد به گفتگوهای حضوری استانداران تاریخ استان خبر داد و و تصریح کرد: علاوه بر این ، دهها برنامه ویژه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید و پخش می شود .
ملا احمدی با یادآوری اینکه تا سال قبل پخش زنده برنامه های تلویزیونی با استفاده از فیبر نوری تنها در دو نقطه استان قابل انجام بود گفت: خوشبختانه با توسعه زیرساخت های فیبر نوری استان که با حمایت استانداری و شرکت مخابرات و زیر ساخت ارتباطات محقق شد، در حال حاضر امکان پخش برنامه زنده در بیش از 30 نقطه استان و تمامی شهرستانها فراهم شده است که دستاورد بزرگی محسوب می شود .
وی با بیان اینکه پس از 5 سال وقفه ، تولید سریال در صدا و سیمای مرکز اردبیل از سر گرفته شده است تصریح کرد: سریال هفت خان با موضوعات اجتماعی و اخلاقی در قالب 26 قسمت 40 دقیقه ای در حال تولید است .
مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل در ادامه از برنامه ریزی واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پوشش خبری تمامی رویدادهای مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود : در همین باره دهها گزارش و مستنند خبری با موضوعات دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته در حال تولید است .
ملااحمدی از ساخت 94 اثر با موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی برای انتشار در رسانه های مجازی صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و درباره تولیدات رادیویی این مرکز هم گفت: علاوه بر دهها برنامه روزمره ، بیش از 2 هزار و 430 دقیقه برنامه رادیویی با موضوعات مختلف برای تبیین آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حال تولید و پخش است و رادیوی برون مرزی آران نیز با 8 ساعت برنامه روزانه ، به تبیین پیام انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن می پردازد .
وی از ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز اردبیل در رتبه بندی مراکز استان ها خبر داد و تصریح کرد: تعداد جوایز ویژه مرکز اردبیل در جشنواره سراسری تولیدات مراکز از سه جایزه در سال قبل به 8 جایزه افزایش یافته است .
ملااحمدی از در حال تولید بودن 20 قطعه موسیقی محلی در صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و گفت: 8 قطعه فاخر از این تولیدات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده است و علاوه بر این ، برای تولید 40 قطعه سرود محلی و انقلابی با اجرای هنرمندان استانی ، هماهنگی لازم انجام شده است .
وی با بیان اینکه در یکسال گذشته سهم پخش اخبار و برنامه های مربوط به استان اردبیل در شبکه های مختلف رسانه ملی به شکل محسوسی افزایش یافته است ، از تلاش برای معرفی هر چه بیشتر و بهتر ظرفیت های مناطق مختلف استان در رسانه ملی خبر داد .
مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل در پایان با بیان اینکه به پشتوانه نظام اسلامی و مردم آگاه و همیشه در صحنه ، دشمنان در چهل سال گذشته از تحمیل هر گونه زورگویی به ملت ناامید شده اند تاکید کرد: با هوشیاری فعالان رسانه ای و مردم آگاه دشمن از فشارهای اقتصادی و جنگ روانی و تبلیغاتی هم هیچ سودی نخواهد برد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار