دستگیری 10 فروشنده مواد مخدر در خنداب

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری 10 فروشنده خرد مواد مخدر خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 10 فروشنده مواد مخدر در خنداب

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا جودکی گفت: در تداوم برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح پاک سازی که در سه روز گذشته در شهرستان خنداب اجرایی شد، ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی شدند و 10 نفر معتاد و متجاهر نیز در این عملیات ها دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در یکی از این عملیات ها نزدیک به یک کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این مرحله از عملیات هشت نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب بیان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان که از توزیع انواع مواد مخدر توسط دو نفر در یکی از محله های شهرستان با خبر شدند، در عملیاتی غافلگیرانه موفق به کشف مقادیری شیشه و هروئین شده و دو نفر نیز در این عملیات دستگیر شدند.

جودکی اظهار داشت: در مجموع این دو عملیات مقدار یک کیلو و 222 گرم ماده مخدر صنعتی و سنتی کشف و 10 نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند که در این راستا پرونده قضائی تشکیل و متهمان همراه با پرونده و مواد مکشوفه تحویل مقامات قضائی شهرستان شدند.

وی گفت: طرح‌های پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر با قاطعیت ادامه داد و لازم است شهروندان در همراهی و اجرای هر چه مطلوب‌تر در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن 110 پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار