انتصاب در آموزش و پرورش خراسان رضوی؛

رئیس اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منصوب شد

تربت جام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حکمی " حمید طوسی " را به عنوان رئیس اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منصوب شد

طی مراسمی " حمید طوسی " از سوی قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان رئیس اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منصوب شد.

در این حکم خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی آورده است:

همکار محترم جناب آقای حمید طوسی

با سلام ، سپاس بیکران پروردگار عالمیان را سزاست که توفیق خدمت خالصانه را در فضایی معطر از خون شهیدان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده ؛ به ما عنایت فرمود .نظر به تعهد ، توانمندی و تجارب ارزشمند، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان رئیس اردوگاه شهید هاشمی نژاد پست شماره 1 الف - 88102 منصوب می نمایم.

امید است با توکل به خداوند متعال و با عنایت به وصایای حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با مشارکت فرهنگیان و صاحب نظران در جهت تحقق اهداف سازمانی و وظایف محوله اهتمام داشته باشید.

قاسمعلی خدابنده

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

در این مراسم علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حضور جمعی از مسئولان اداره کل و عوامل اداری و اجرایی اردوگاه از زحمات ناصری سرپرست اردوگاه تقدیر و تشکر کرد و حمید طوسی به عنوان رییس اردوگاه معرفی شد.

همچنین جعفر دلشادعظیمی معاون پرورشی و تربیت بدنی تربت جام از خدمات شایسته حمید طوسی تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است "حمید طوسی" که سابقه خدمت در حوزه آموزشی،تربیتی و فرهنگی را در کارنامه خود دارد؛پیش از این در سمت کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش تربت جام فعالیت می نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار