رییس پلیس فتا خراسان شمالی:

تعامل پلیس فتا با دستگاه قضایی، دست مجرمان سایبری را در ارتكاب جرم بسته است

خبرگزاری پانا: رییس پلیس فتا خراسان شمالی اظهار داشت : تعامل پلیس فتا با دستگاه قضایی، دست مجرمان سایبری را در ارتكاب جرم بسته است و خوشبختانه آنها عرصه را بر فعالیت های مجرمانه خود تنگ می بیینند .

کد مطلب: ۸۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دومین همایش فرماندهان در خراسان شمالی با حضور فرمانده انتظامی استان ، معاون هماهنگ کننده ، روسای عقیدتی سیاسی ،حفاظت ،پلیس های تخصصی و فرماندهان شهرستان ها ، کلانتری و پاسگاههای سطح استان در سالن همایش انتظامی خراسان شمالی برگزار شد .

رییس پلیس فتا خراسان شمالی نیز ضمن حضور در این همایش ،در خصوص آسیب ها و تهدیدات کلی فضای مجازی ،انواع جرایم فضای سایبری و .. به ایراد سخنرانی پرداخت.

سرهنگ "علی یلی" در ادامه در خصوص كنترل و مقابله با جرائم رایانه ای و سایبری در سطح استان بیان داشت :كشف و پیگیری كلیه پرونده های قضایی در شهرستان های استان، ضمن تعامل تنگاتنگ با مراجع قضایی انجام می شود .

این مقام مسوول افزود از بدو راه اندازی پلیس فتا در دو گام اساسی ذیل قدم برداشته شده است:

- گام اول شامل اقدامات پیشگیرانه ، آموزش همگانی ، اطلاع رسانی ، نشست خبری ، مصاحبه با جراید و رسانه های گروهی ، تهیه نمودن بسته های فرهنگی اعم از سی دی های آموزشی ، بروشور های خبری و هشدار های پلیسی و برگزاری نمایشگاه مجازی می باشد .

- گام دوم نیز مبارزه با جرائم سایبری می باشد كه به عنوان یکی از اولویت های کاری پلیس فتا در دستور کار این پلیس قرار دارد .

رییس پلیس فتا خرسان شمالی در خاتمه اظهار داشت : در این راستا با استفاده از پرسنل زبده و مجرب فنی - اطلاعاتی و بهره گیری از اقدامات تعاملی با سازمانهای درونی و بیرونی ،علی الخصوص دستگاه قضایی ؛دست مجرمان سایبری در ارتكاب جرم بسته شده است و خوشبختانه آنها عرصه را بر فعالیت های مجرمانه خود تنگ می بیینند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار