چرخش از حافظه محوریِ صرف به مهارت آموزی از جمله چرخش های تحول آفرین است

ارومیه(پانا)-کارگاه آموزشی اولیا "تکالیف مهارت محور" مدارس ابتدایی شهرستان میاندوآب برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
چرخش از حافظه محوریِ صرف به مهارت آموزی از جمله چرخش های تحول آفرین است

کارگاه آموزشی اولیا دانش آموزان ابتدایی با حضور معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان آموزش ابتدایی، گروه های آموزش ابتدایی و اولیا دانش آموزان ابتدایی مدرسه روشنایی قلم میاندوآب در چارچوب برنامه ویژه مدرسه(مهارت آموزی) در تالار امام (ره) برگزار شد.

سلیمانپور با تاکید بر رویکرد نوین آموزش و پرورش در خصوص مهارت آموزی گفت: پرداختن به مهارت آموزی و فاصله گرفتن از حافظه محوری صرف در دوره ابتدایی از جمله چرخش های تحول آفرین در این دوره تحصیلی می باشد.فراگیری مهارت های اساسی زندگی در دوره سنی دانش اموزان ابتدایی سرمایه گذاری در تکوین و تشکیل شالوده شخصیتی آنان است.

ایشان نظام ارزشیابی توصیفی و برنامه مهارت اموزی را در راستای هم دانست و افزود: مهارت محوری شاخصه اساسی ارزشیابی توصیفی است که با طراحی برنامه مهارت اموزی گامی اساسی در تحقق اهداف نظام آموزشی برداشته شده که این مهم با آگاهی اولیا از اهداف و شیوه های اجرای آن قابل تحقق است.

مدرس دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با تشریح اهداف برنامه مهارت آموزی در مدارس ابتدایی گفت: خروجی و دورنمای نظام آموزشی و دوره ابتدایی با اجرای برنامه های مهارت اموزی روشن و قابل دفاع خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار