۷ آذرماه همزمان با سراسر کشور

مانور زلزله در دبیرستان نمونه سلحشوران اراک برگزار می شود

اراک(پانا)- مدیر دانش آموزی استان مرکزی از برگزاری مانور زلزله همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه 7 آذرماه سالجاری در دبیرستان نمونه سلحشوران اراک خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله در دبیرستان نمونه سلحشوران اراک برگزار می شود

ابوالفضل بادرستانی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی مانور زلزله که در استانداری مرکزی برگزار شد، افزود: امسال مانور زلزله در مناطق پانزده گانه استان و هر منطقه در 5 مدرسه برگزار می شود که به صورت نمادین استانی در دبیرستان دوره دوم پسرانه نمونه سلحشوران اراک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه "مدرسه ایمن جامعه تاب آور" شعار مانور زلزله امسال است بیان کرد: مانور زلزله با هدف معرفی مدارس به عنوان مکان امن برای دانش آموزان و اهالی محل در مواقع بحران برگزار می شود.

مدیر دانش آموزی استان مرکزی افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در مورد زلزله، گسترش فرهنگ ایمنی در سطح مدارس و به تبع آن در جامعه، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در هنگام زلزله و کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله را از دیگر اهداف برگزاری مانور زلزله در مدارس عنوان کرد.

بادرستانی در خصوص اهمیت برگزاری مانور زلزله اظهار داشت: بالا بردن مهارت و عکس‌العمل‌های صحیح، افزایش سرعت عمل و کاربردی کردن آموزش‌های مربوط به زلزله از مواردی است که برگزاری این مانور در مدارس را ضروری می نماید.

وی اضافه کرد: در برگزاری بیستمین مانور سراسری زلزله سازمان دانش آموزی به عنوان نماینده آموزش و پرورش با دستگاه های مرتبط همکاری خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار