معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران

برگزاری افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره طرح مصباح الهدی(امام شناسی و سبک زندگی اسلامی)

تهران (پانا) - اولین مرحله از چهارمین دوره جشنواره استانی مصباح الهدی با محوریت سیره عملی و اخلاقی حضرت امام علی بن محمد الهادی النقی (ع) به همت معاونت پرورشی و فرهنگی استان در سال تحصیلی 98- 97 روز دوشنبه 21 آبان ماه در مدارس سراسر استان و به صورت متمرکز استانی در آموزشگاه ابتدایی پسرانه امام هادی(علیه السلام) ناحیه 1 شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره طرح مصباح الهدی(امام شناسی و سبک زندگی اسلامی)

سید مجتبی هاشمی با اشاره به اهمیت طرح مصباح الهدی در آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با سیره عملی و اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و توسعه و تعمیق فعالیت های دینی و مذهبی افزود: «در این طرح مناطق،دانش آموزان و فرهنگیان استان در 6مرحله به شناخت سیره و سبک زندگی امام هادی (ع)، مسابقات کتابخوانی،گرامیداشت شهادت ایشان در قالب هیئات دانش آموزی و فرهنگیان،نقاشی و سرود همگانی، قصه گویی قرآن و عترت خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول محتوای زندگینامه امام هادی علیه السلام به مدارس ارسال شده است و همکاران فرهنگی محتوای زندگینامه حضرت را با استفاده از شیوه های مختلف به دانش آموزان آموزش می دهند.وی هدف از این مرحله را مشارکت حداکثری، آشنایی و فراگیری با زندگی حضرت بیان کردند.

سید مجتبی هاشمی در پایان یادآور شد: طبق برنامه ریزی های قبلی و در اردیبهشت ماه 1398 در اختتامیه طرح از مناطق،دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده با اهداء هدیه و لوح،تقدیر بعمل می آید.

لازم به ذکر است سال 97 -1396 استان در زمینه شناخت امام جواد (علیه السلام) فعالیتهای فراگیر، مثمر ثمر و ارزنده ای را انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار