معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در جمع مدیران متوسطه استان اعلام کرد: 

شرکت بیش از ۲ هزار دبیر خوزستانی در طرح خیرین آموزشی

اهواز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان از شرکت ۲ هزار و ۷۰۰ دبیر متوسطه دوم استان در طرح جامع خیرین آموزشی در قالب ۹۰ هزار ساعت تدریس خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۲ هزار دبیر خوزستانی در طرح خیرین آموزشی


جمشید کمایی بعدازظهر امروز در گردهمایی مدیران متوسطه دوم خوزستان اظهار کرد: طرح خیرین آموزشی به عنوان طرح ابتکاری آموزش و پرورش خوزستان برای چندین سال پیاپی در استان برگزار می شود که با استقبال دبیران متوسطه دوم خوزستان روبرو شد‌.
وی با اشاره به ساز و کار اجرای این طرح در بیش از ۱ هزار مدرسه متوسطه دوم در خوزستان، توضیح داد: در این طرح دبیران علاقه مند به صورت داوطلبانه در دورسی که دانش آموزان دچار مشکل در یادگیری هستند و یا نیاز به کلاس های جبرانی دارد، ساعاتی را به صورت خیری به تدریس دانش آموزان می پردازد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه در سال گذشته ۹۰ هزار ساعت تدریس به صورت خیرین آموزشی اجرا شد، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای همکاران متوسطه دوم در این زن نشان دهنده مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری بالای دبیران متوسطه دوم در امر ارتقای شاخص های آموزشی دانش آموزان استان دارد.
کمایی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۱۳ هزار دانش آموز متوسطه دوم در استان خوزستان مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: دوره متوسطه دوم به دلیل اتصال به سال کنکور یکی از مهمترین دوره های تحصیلی در کشور است. توجه به ارتقای شاخص های تحصیلی دانش آموزان این دوره از طریق اجرای برنامه های راهبردی مهمترین اولویت مجموعه آموزش و پرورش خوزستان است.
وی با تشریح طرح دبیران و مدیران ساعی متوسطه دوم در خوزستان، اضافه کرد: در این طرح دبیران، مدیران و معاونین که دانش آموزان آنها موفق به کسب میانگین بالای نمرات امتحانات نهایی می شوند مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرند. در سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ دبیر، مدیر و معاون متوسطه دوم در قالب این طرح مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند‌.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: تقویت و حمایت از دانش آموزان متوسطه دوم استان از مهمترین اولویت های مجموعه آموزش و پرورش خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار