معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان :

ایده های جدید در بهبود عملکرد آموزش و پرورش استان راهگشا خواهد بود

ارومیه (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفـت: ایده ها و برنامه های جدید در بهبود عملکرد آموزش و پرورش استان راهگشا خواهد بود و باید برگزاری جلسات همفکری در حوزه های مختلف در دستور کار قرار گیرد..

کد مطلب: ۸۶۹۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ایده های جدید در بهبود عملکرد آموزش و پرورش استان راهگشا خواهد بود

«بهرام صمدی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: تدوین برنامه های عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت شورای آموزش و پرورش جهت ارتقاء عملکرد حوزه های مختلف آموزش و پرورش راهگشا خواهد بود.

صمدی خاطر نشان کرد: یکی از مصوبات اخیر شورای آموزش و پرورش استان این بود که تمامی دانش آموزان در 30 کیلومتری نوار مرزی استان، از ابتدای آذر سال جاری تغذیه رایگان دریافت می کنند.

وی با تاکید بر لزوم هدف گذاری شاخصهای ارزبابی عملکرد گفت: این هدف گذاری باید با در نظر گرفتن اسناد بالا دستی همچون برنامه ششم توسعه، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بخشنامه های وزارتی و سازمان برنامه و بودجه صورت گیرد.

بگفته این مقام مسئول، شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سال‌ 1397 دستگاه‌های اجرایی شامل محوراصلاح ساختار سازمانی، محور توسعه دولت الکترونیک، محور مدیریت سرمایه انسانی، محور شفافیت و مدیریت مالی، محور بهبود فضای کسب وکار، محور ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و محور استقرار نظام مدیریت عملکرد خواهد بود.

«جلیل بیگ وردی» رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه بر تهیه برنامه ای بهبود عملکرد برای تحقق شاخصهای عمومی و اختصاصی در اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار