گردهمایی مربیان تشکیلاتی سازمان دانش اموزی آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد

مشهد(پانا) - اولین گردهمایی مربیان تشکیلاتی سازمان دانش اموزی آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد با هدف آشنایی با تازه ترین ماموریت های سازمانی و فعالیت های تشکیلاتی باحضوربیش از100نفر از مربیان خواهر وبرادرعلاقمند به فعالیت های سازمانی پیشتازان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مربیان تشکیلاتی سازمان دانش اموزی آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد

احمدی پور، معاون پرورشی و رییس سازمان دانش آموری ناحیه 6 گفت: سازمان دانش آموزی با پیشینه ای ارزشمند و انقلابی خاطراتی ماندگار در عرصه های مختلف از خود به جای گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در دوران دفاع مقدس هویت خود را به اثبات رساند، تقدیم 36 هزار دانش آموز شهید در دوران 8 سال حماسه دفاع مقدس دلیلی بر این ادعاست .

وی تلاش در جهت انجام کارهای خیر‌، تلاش برای انجام کارهای شایسته و خدمت کردن به مردم به عنوان شعارهای اختصاصی در مقاطع سه گانه سازمان دانش آموزی را بسیار مهم دانست وگقت : مربیان سازمانی در مدارس بایستی در رشد و تقویت دانش آموزان در برنامه های علمی ، اعتقادی ، اجتماعی و گروهی نقش تاثیر گذاری را ایفا نمایند.

وی با تاکید بر کار تشکیلاتی در مدارس بیان کرد: امروزجامعه آموزشی و دانش آموزی بیش از پیش نیازمند کار تشکیلاتی وگروهی بوده چون که از رهگذر آن جامعه ای سالم و پویا برای مردم رقم خواهد خورد.

این همایش در محل نمازخانه ی آموزشگاه شاهد شهید حمامی ناحیه6 برگزارشد. که تعداد100نفر از مربیان خواهر وبرادرعلاقمند به فعالیت های سازمانی پیشتازان مدارس این ناحیه با تازه ترین ماموریت های سازمانی و فعالیت های تشکیلاتی آشنا شدند. درخاتمه به کلیه مربیان حاضر دستمال گردن ولباس سازمانی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار