اجرای طرح ارتقای سلامت در مدارس شبانه روزی مناطق محروم استان همدان

همدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح ارتقای سلامت نوجوانی در مدارس شبانه‌روزی منتخب متوسطه ی اول و دوم مناطق محروم استان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۹۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ارتقای سلامت در مدارس شبانه روزی مناطق محروم استان همدان

عبدالله جعفری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و با همکاری علوم پزشکی همدان، طرح ارتقای سلامت نوجوانی با هدف ارتقای آگاهی، نگرش و مهارت دانش‌آموزان در خصوص بلوغ در واحدهای آموزشی و شبانه‌روزی شهرستان های اسدآباد و کبودرآهنگ و مناطق خزل، جوکار و گل تپه اجرا می‌شود.

جعفری افزود: در اجرای این طرح حداقل 12 جلسه آموزشی با موضوعات مختلف تغذیه‌ای، بلوغ، باروری، پیشگیری از بیماری های خاص و سلامت جسمی و روانی برای همکاران، دانش‌آموزان و اولیای آن ها در طول سال تحصیلی برگزار شود .

وی خاطر نشان کرد: یک هزار بسته بهداشتی (شامل حوله، خمیردندان، مسواک، نخ‌دندان، ناخن‌گیر، صابون و شانه) در مدارسی که مجری طرح ارتقای سلامت نوجوانی هستند، توزیع خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به جمعیت 16 هزار نفری مدارس شبانه روزی استان، اظهار کرد: جمعیتی بالغ بر 7هزار دانش آموز در خوابگاه ها سکونت دارند که بیش از یک هزار دانش آموز مدارس شبانه روزی مناطق محروم تحت پوشش طرح ارتقای سلامت نوجوانی قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار