آغاز به کار چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی در محل بوستان قائم کلانشهر ارومیه آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با حضور رئیس این دانشگاه، جمعی از روسای مراکز آموزشی، کارآفرینان و پژوهشگران استان در محل بوستان قائم کلانشهر ارومیه افتتاح شد.

دکتر رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نمایش اقتدار دانشگاه در توسعه کار آفرینی و اشتغال و تثبیت مرجعیت دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان متولی مهارت آموزی در نظام آموزش عالی کشور می باشد بطوریکه با هدف پرورش دانشجویان به شیوه مهارتی، ایجاد قابلیت های ذهنی ریسک پذیری، کنجکاوی، روحیه تعامل و ایده پردازی خلاقانه در آنها بهبود یافته و به این ترتیب نسلی از نیروی کار مولد و کارآفرین در جامعه ایجاد می گردد که آرمان بلند دانشگاه در جهت توسعه کسب و کار و شناسایی فرصت های شغلی را محقق می سازد.

وی در ادامه گفت: چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی در بیش از 15 حوزه شغلی مختلف با همکاری مراکز آموزش علمی کاربردی استان به مدت 5 روز تا 23 آبان ماه از ساعت 12 الی 18 عصر در محل بوستان قائم واقع در خیابان حضرت پور ارومیه برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار