فرماندارپیشوا:

جوانان با تاسی از شهدای دانش آموز در جهت آبادانی کشور بکوشند

پیشوا (پانا) -فرماندار پیشوا گفت:ما باید نسبت شهدا و امام شهدا دین خود را به خوبی ادا کنیم.

کد مطلب: ۸۶۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جوانان با تاسی از شهدای دانش آموز در جهت آبادانی کشور بکوشند

حسین عباسی در یادواره شهدای دانش آموز پیشوا طی سخنانی گفت: شهدا الگوها و اسوه‌های عملی ملت ایران هستند که بهترین دارایی خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند و با خون خود نقلاب اسلامی را تداوم و استمرار بخشیدند.

وی در ادامه فزود: ما ‌باید اعمال، رفتار، گفتار و کردارمان را شهدایی کرده و خود را به شهدا بعنوان الگوهای عملی نزدیک ‌کنیم و در راه و مسیر شهدا گام برداریم.

عباسی تاکیدکرد: امام شهیدان‌حضرت امام خمینی(ره) که به همه ما زندگی و به کشور عزتی دوباره بخشید و احیاگر اسلام بود بر ما حق بزرگی دارد و باید نسبت شهدا و امام شهدا دین خود را به خوبی ادا کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: امیدوارم دانش‌آموزان عزیز به تاسی از شهدای دانش آموز و با تعصب و تعلق خاطر نسبت به میهن اسلامی، دین خود را نسبت به شهدا، انقلاب و نظام با خوب درس خواندن‌ و احترام به والدین و معلمان ادا کنند تا در آینده مدیران اثرگذاری برای کشور باشند.

لازم به ذکر است، یادواره شهدای دانش آموز با حضور جعفری معاون سیاسی بخشدار جلیل‌آباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید، مسئول بازرسی فرمانداری و جمعی از مسئولان، مدیران، معلمان و دانش آموزان در هنرستان آزادگان جلیل‌آباد برگزار شد.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار